gullet kom 03.07.07 Skrevet 27. juni 2008 #1 Skrevet 27. juni 2008 noen andre som har opplevd det? gutten min er 1 år om en uke og over natten sist helg vil han absolutt ikke ha melk. tar en liten slurk av flasken og når han merker at det er melk skubber han den bare vekk... får i han litt vann men drikker ikke mye av det, så han får litt nestle juice pga jeg er litt bekymret over at han ikke drikker nok... HS sa det var nok.... men.... blir jo bekymret.. tar imot råd og tips og erfaringer!!
Anonym bruker Skrevet 27. juni 2008 #2 Skrevet 27. juni 2008 Kanskje han vil like melk på glass. Prøv med kald kumelk! Stor gutt nå vet du:)
gullet kom 03.07.07 Skrevet 27. juni 2008 Forfatter #3 Skrevet 27. juni 2008 har prøvd lunken mme og ku melk og kaldt..... men kansje jeg skal prøve i glass... gjør ett forsøk der jeg:)
en av hver Skrevet 27. juni 2008 #4 Skrevet 27. juni 2008 Hvis det ikke går får han drikke vann, og så kan du lage f.eks havregrøt med melk og gi forskjellige typer ost så han får i seg litt kalsium. Men mange synes det er stas å drikke av kopp/glass, så det er et godt tips.
gullet kom 03.07.07 Skrevet 27. juni 2008 Forfatter #5 Skrevet 27. juni 2008 å drikke av glass var ikke mye stas her i gården..... ville ikke ha...
MizzNina[mamman til Emma] Skrevet 30. juni 2008 #6 Skrevet 30. juni 2008 Jeg har det samme problemet med jenta mi på 1 år.. Hun nekter å ta flaska, og vil ikke ha melk! Jeg har til og med prøvd å hatt melka på tutkoppen hennes, men hun merker at det er melk og vil ikke ha. Jeg har begynt med kumelk til henne, men ikke at det hjalp noe særlig. Kan gå mange dager mellom hver gang hun vil ha.. Godt å se at det ikke er bare jeg som sliter med dette! Hun får mye annen drikke da.. Litt vann, men mest nestle juice.. det elsker hun. Så hun får i seg nok drikke. Men man blir jo litt bekymret likevell.. Får prøve å gi henne andre ting med kalsium i.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå