gullet kom 03.07.07 Skrevet 27. juni 2008 #1 Skrevet 27. juni 2008 noen andre som har opplevd det? gutten min er 1 år om en uke og over natten sist helg vil han absolutt ikke ha melk. tar en liten slurk av flasken og når han merker at det er melk skubber han den bare vekk... får i han litt vann men drikker ikke mye av det, så han får litt nestle juice pga jeg er litt bekymret over at han ikke drikker nok... HS sa det var nok.... men.... blir jo bekymret.. tar imot råd og tips og erfaringer!!
mammalade4 Skrevet 27. juni 2008 #2 Skrevet 27. juni 2008 Hei Du trenger ikke bekymre deg så veldig for noen unger vokser opp og liker melk mens andre ikke. Gi han vann i stedet og la ha få i seg kalsium på andre måter, som i youghurt, grøt osv...
drømme* Skrevet 27. juni 2008 #3 Skrevet 27. juni 2008 hei Min lille tulle på 10 mnd ville heller ikke ha melk . Ho var forkjøla og tett i nesa så ho slutta ville ha pupp. Og ho ville heller ikke ha melk på flaske. ikke mme og ikke vanlig melk. De sier mye forskjellig rundtom på helsestasjoner. Der pappan bor sa de at jeg måtte få i henne mme og ikke gi kumelk. Her jeg bor sier de at ho får i seg det ho trenger likevel, da ho spiser ost, yoghurt osv. Så det var ingen grunn til bekymmer. Men vi er vel kanskje slik at vi synes at ungene bør drikke litt melk , jeg har fortsatt prøve la henne smake litt kumelk, HS sa det var helt ok så lenge ho ikke hadde noen reaksjoner på det.
gullet kom 03.07.07 Skrevet 27. juni 2008 Forfatter #4 Skrevet 27. juni 2008 ja de har jo kun fått i seg melk i x antall mnd så er jo rart når de ikke vil ha lenger men han får i seg yoghurt.. det er jo noe.. prøve litt med ost og.. så ordner det seg nok... jeg drikker jo heller ikke melk.... hehe...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå