gifteklar gravid og kvalm Skrevet 27. juni 2008 #1 Skrevet 27. juni 2008 må se om det er noen som ikke har det vi har for da skal det prøves noe nytt vi har kjøttdeig med tacokryddder da lefser grsaker som salat,agurk,mais,løk og paprika ost rømme tacosaus
Gjest Skrevet 27. juni 2008 #3 Skrevet 27. juni 2008 Mmmmm...taco :-) Vi skal ha i kveld og har da kjøpt inn (utover kjøttdeig og tacokrydder): lefser nacho chips mini tubs tacosaus ost mais agurk paprika cherrytomater reddiker
meg & to små vampyrer Skrevet 27. juni 2008 #5 Skrevet 27. juni 2008 Steker karbonadedeig med kidneybønner, løk og krydder. Lefser eller navhos Guacamole Salsa Evt hvitløksdressing av yoghurt Tomater Paprika Ananas Agurk
Gjest Skrevet 27. juni 2008 #6 Skrevet 27. juni 2008 guacamole eller avocado i biter fint oppskåret champignon refried beans eller bare vanlige bønner saus rømme tomat agurk paprika ost kjøtt mais lefser løk
♥ Miss Fat ™ ♂ + ♀ Skrevet 27. juni 2008 #7 Skrevet 27. juni 2008 tacokrydret kjøttdeig lefser/skjell salat paprika agurk tomat mais ost rømme noen ganger tacosaus om vi har
Gjest Skrevet 27. juni 2008 #8 Skrevet 27. juni 2008 gubben må alltid ha jalapenos. men jeg syntes det blir for sterkt...
*Minnie Mus* Skrevet 27. juni 2008 #9 Skrevet 27. juni 2008 bruker til tider pitabrød i stedet for lefser...
Lekamøia Skrevet 27. juni 2008 #10 Skrevet 27. juni 2008 Guacemole er et must - den må være hjemmelaget og inneholde masse hvitløk Finhakkede tomater Mais Tacoskjell/"båter"
hit og dit Skrevet 27. juni 2008 #11 Skrevet 27. juni 2008 Me bruker kylling i, for me er ikkje så glad i kjøttdeig guacamole cheddar mais løk rømme salat helst i soft taco (det er min kombinasjon, sambo hiver oppi meir, og har alltid problemer med å bratte den)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå