*tornerose* Skrevet 27. juni 2008 #1 Skrevet 27. juni 2008 Sitter her å flirer for meg selv. Kjenner lillegutt har fått hikken ) Er i uke 24. Noen andre som har kjent den lille hikker? (",)
Kokkeli nyter våren:) Skrevet 27. juni 2008 #2 Skrevet 27. juni 2008 Jeg husker godt jeg kjente det med de to andre. Har ikke lagt merke til noen hikking enda. Er nå i uke 23. Så kanskje det er rett rundt hjørnet? Husker jeg også syntes det var veldig koselig, og satt og lo litt med meg selv. Så gleder meg litt til at jeg kjenner det igjen:)
Rascal_4.11<3 Skrevet 27. juni 2008 #3 Skrevet 27. juni 2008 Lillegutt hikker også masse så hele magen rister til tider begynte å kjenne det for 3/4 uker siden og kjenner han hikker hver dag nå den siste tiden, skikkelig artig følelse
lottepott Skrevet 27. juni 2008 #4 Skrevet 27. juni 2008 Tror det,er ihvertfall alt mulig liv inni der:) Ser for meg h*n crawler til tider;)
Mamma'n til blomsterbarna=) Skrevet 27. juni 2008 #5 Skrevet 27. juni 2008 Lillejenta mi hikker også=) 2-4 ganger om dagen! Veldig greit for meg dersom jeg blir bekymra for at jeg ikke kjenner spark! Kjenner jo hikken istede, så da vet jeg at hun lever! Hihi. Er i uke 25+5 nå=) Oi....Er ikke mange ukene til 3.trim nå!=D
saga1 Skrevet 28. juni 2008 #6 Skrevet 28. juni 2008 Også jeg kjenner tydelig når lillegutt hikker. Dette er min første og jeg har kjent det et par uker nå. Er i uke 25. Kjempe kjekt. I tillegg er det mye bevegelse..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå