Blomsterenglene Skrevet 27. juni 2008 #1 Skrevet 27. juni 2008 Har ei venninne som gjør det.. Visste ikke at noen gjorde det jeg..
klg,2 boys now:) Skrevet 27. juni 2008 #2 Skrevet 27. juni 2008 jeg gjør det,hater kroppshår.men ser ikke poenget med å ikke barbere armer når vi barbere legger som er i bukse 99%av året.ingenting er så stygt som damer med masse hår på armene.ugh.
Gjest Skrevet 27. juni 2008 #3 Skrevet 27. juni 2008 vet også om en. Selv har jeg barbert ene armen min en gang. da hadde jeg hatt gips på i mange uker og når den ble fjernet var armen min full av lange, lange sorte hår. Barbertedem bort og fryktet ejg måtte fortsette med dette for evig tid, men det som vokste ut igjen var helt normale arm-hår, passe lange og lyse.
MamiMaribel Skrevet 27. juni 2008 #4 Skrevet 27. juni 2008 Jeg kjenner ei som bleker hårene på armene. Hun er veldig mørk, og har mye hårvekst. Kjenner ingen som barberer armene.
Blomsterenglene Skrevet 27. juni 2008 Forfatter #5 Skrevet 27. juni 2008 Men blir ikke det like taggete og stivt som legghåra når de vokser litt ut igjen da?
Gjest Skrevet 27. juni 2008 #6 Skrevet 27. juni 2008 Det var det jeg også trodde, men det ble faktisk ikke det. Ville aldri barbert armene normalt sett, men i det tilfellet så klarte ejg bare ikke å la være, du skulle dettt hvordan det så ut, skikkelig tjukk svart pels nesten...
~sjiraff~ Skrevet 27. juni 2008 #7 Skrevet 27. juni 2008 Kommer vel ann på hårveksten. Kjenner ei som gjør det og hun har mye hårvekst på armene. Selv har jeg knapt hår på armene så barnbering er helt uaktuelt )
Blomsterenglene Skrevet 27. juni 2008 Forfatter #8 Skrevet 27. juni 2008 Ok.. Vurderer nesten om jeg skal prøve selv.. Har svarte hår på amene, jeg er jo ganske mørk da.. Og er helt enig med deg litt lenger opp her at kroppshår er stygt! Menmen..
*Andreapus* Skrevet 27. juni 2008 #9 Skrevet 27. juni 2008 Hadde jeg vært lys så hadde jeg ikke brydd meg, men har mørke hår på armene.. Så barberer de, er jo så stygt og ekkelt med mørke synlige hår der.. Like ille på leggene som mange barberer fanatisk.. (men glemmer armene.. )
-Lane- Skrevet 27. juni 2008 #10 Skrevet 27. juni 2008 Det er normalt om man har lange, mye eller mørkt hår på armene. Noen barberer, noen bleker og noen vokser Jeg har nesten ikke hår på armene så jeg slipper, men hadde jeg hatt samme hårvekst som søster mi hadde jeg garantert fjerna det. Ho gjør forresten det av og til når ho gidder.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå