Gå til innhold

Når vi snakker om leketelt

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvorfor er det 3årsgrense på de små lektelta til å ha inne egentlig?

Lurte på å kjøpe til når gutten her blir 2 år, men det er kanskje så dødsfarlig at det ikke er noe vits i?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er 3-årsgrense på en masse ting som egentlig bare er farlig i teorien... Det er vel for å forsikre seg mot søksmål.

Skrevet

Er det? Snuppa har hatt leketelt siden hun var 1 år og 3 mnd. Stor skusess :o)

Skrevet

Jeg har jo egentlig lyst å gi ham et slikt pingutelt. Tror han hadde storkost seg nemlig.

Ingen som vet akkurat hva det er med dette farlige farlige teltet? he he:)

Skrevet

Som sagt: Det er en grense de setter på ting som kan inneholde små deler. Så lenge du har han under oppsyn er det ikke farlig.

Min yngste har jo vært utsatt for skumle 3-årsleker siden han ble født!?!!

Skrevet

Vet ikke med akkurat teltene, men ofte er det pga giftstoffer som er tillatt i leker til barn over 3 år, men ikke til de yngre. Noen ganger er det pga løse deler, snorer etc og faren for kveling.

Skrevet

Vi kjøpte leketelt til jenta vår da hun ble 3. Hun hadde lekt masse i teltet til venninnen sin, og elsket det. Da var hun allerede forbi "teltstadiet", så vi har et nydelig prinsessetelt stående i boden:-)

Jeg ville kjøpt det nå, kan ikke helt se hva faren skulle være ?

Det er jo så moro! :-)

Skrevet

Nei, jeg vet jo ikke jeg.

Vi kommer da evt til å sette dt på rommet hans i samme etasje som stuen, så har ikke konstant oppsyn med sønnen vår. Men det har vi jo ikke nå heller, han får jo sitte litt på rommet sitt og leke alene av og til:)

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Kjøp nå et telt! N fikk sitt første når hu var 1 år :) Er så stas atte. Hva skal han gjøre da? Surre det sammen og svelge det??

Skrevet

Ifølge den andre tråden her burde jeg heller bekymre meg for andre ting enn kvelning, når vi snakker om små gutter og telt. He he:)

Ja, tror vi skal kjøpe det til bursdagen hans jeg.,

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...