Gå til innhold

Kan noen gi meg litt arbeidslyst? Vi flytter neste uke...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg driver og pakker ned alt i leiligheten, men det går så smått. Og det er jo viktig så ikke jeg stresser for mye og fødselen blir satt igang for tidlig.

Vi har fordelt oppgavene, jeg pakker ned ting og min kjære skal stå for all bæring selvfølgelig. Jeg har jo fri nå mens han jobber siste rest før ferie og nedkomst..

Men det er så kjedelig å pakke, har heller lyst å sitte på nett, gå på cafe etc..

lager meg lister for hva som skal gjøres hver dag, men alt blir ikke gjort dessverre... (er jo også mye morsommere å gå på interiørbutiker og se hva jeg vil ha i den nye leiligheten, he he.)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Arbeidslyst kom inn i mitt bryst, her skal du motstand finne..:) Denne passer iallefall for meg, hehe..

Nei det er viktig at du ikke stresser. Jeg har ferie nå og er alene hjemme hele dagene, men blir ikke så mye gjort her. Men prøver å gjøre litt nå og litt da.. Og tar ikke på meg for mye om gangen, men tar litt og litt..

Høres veldig kjekt ut og flytte også da, ikke lag for høye krav til deg selv, jeg blir allefall veldig irritert på meg selv når jeg får gjort halvparten av det jeg hadde planlagt.. Og ta deg velfortjente pauser:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...