Babyimars Skrevet 27. juni 2008 #1 Skrevet 27. juni 2008 Jeg fødte for 3 mnd siden, og det er lenge siden jeg og sambo egentlig har hatt et godt kjæreste forhold nå. Jeg tenner ikke på han lenger :s Kan dette ha noe med hormonene å gjøre fortsatt? Håper det, jeg vil at alt skal bli som før igjen. Vi hadde et kjempe godt forhold, og vi har det egentlig fortsatt. Men jeg har mye kortere tålmodighet, blir sint og lei meg av alt. Jeg føler ikke han hjelper meg nok med sønnen vår. Så jeg har null overskudd til annet enn sønnen vår. Det som bekymrer meg mest er at jeg ikke tenner på han lenger... :s Er dette normalt etter en fødsel å føle det sånn? Plis hjelp meg... Vet dette innlegget kanskje ikke hører hjemme her, men jeg visste ikke hvor jeg skulle høre.... :s
togutter-08og10 Skrevet 27. juni 2008 #2 Skrevet 27. juni 2008 Tror nok dette er veldig vanlig ja (å ikke tenne seksuelt etter en fødsel) Jeg syns du skal snakke med din kjære, kanskje han også føler det slik. Prøv med å være gode mot hverandre, kiling, sitte inntil etc så kommer kanskje de seksuelle følelsene etterhvert. Har ikke erfaring selv siden dette er første barn, men har hørt fra venninner at det kan ta noen md før man er tilbake i vanlig seksuelt mønster igjen. Lykke til.
ChellBell - har født! Skrevet 27. juni 2008 #3 Skrevet 27. juni 2008 Ja ja ja!! Uten tvil! Du må ikke sette forholdet ditt, han eller deg selv i tvil pga dette. Det er heeeelt normalt! Det tar kroppen også 9 mnd å justere seg tilbake til "vanlige" hormoner etter en fødsel, så ikke tenk på det en gang. De normale følelsene vil komme tilbake av seg selv litt om litt. )
Babyimars Skrevet 27. juni 2008 Forfatter #4 Skrevet 27. juni 2008 Godt å høre, ble jeg litt letta ) Jeg syns det er så fært å ha det sånn her.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå