Tyggis Skrevet 27. juni 2008 #2 Skrevet 27. juni 2008 Ja, jobber med det hver dag. Det er ganske mye å sette seg inn i, men slett ikke uoverkommelig. Hjelper også hvis du bruker det ofte. Ser på våre brukere at ting fort går i glemmeboken om det ikke holdes ved like. Veldig mange kan akkuratt det de gjør godt....men ePhorte har utrolig mange funksjoner. Må si at det føltes vanskelig og uoverkommelig i starten, men det gikk nå bra med meg. Ser at noen tar det raskere enn andre, så det er nok helt opp til hver enkelt om det er lett eller vanskelig.
mammaen til Andreas+Karoline Skrevet 27. juni 2008 #3 Skrevet 27. juni 2008 Jeg også. Går nok greit, dessuten har man jo superbrukere man kan spørre om hjelp hvis man står fast.
meg & to små vampyrer Skrevet 27. juni 2008 Forfatter #4 Skrevet 27. juni 2008 Ok. Er evt snakk om å lære seg noe i et engasjement i 50% som går over 3 mnd. Så da får man kanskje en grunnleggende innføring i det man trenger til å utføre akkurat sine oppgaver da? Men vet ikke om jeg får det da. Bare ble litt nysgjerrig.
Tyggis Skrevet 27. juni 2008 #5 Skrevet 27. juni 2008 Vil jo regne med at du blir opplært i akkuratt det du trenger å kunna da ja. Og det får du helt sikkert til. De kan jo ikke forvente at du skal tillære deg allverdens kunnskap innen ePhorte på 3 mndr. Superbrukerne, som ble nevnt, er også veldig god støtte (skal iallefall være det der det fungerer). Det går nok kjempefint C",)
meg & to små vampyrer Skrevet 27. juni 2008 Forfatter #6 Skrevet 27. juni 2008 Ja, og om det er omfattende så forventer de vel ikke at man lærer seg alt. Nei, jeg er vel helt grei på å lære meg slike systemer i utgangspunktet. Har lært meg socio (mer eller mindre) på grei tid tror jeg. Hmmm, da gjenstår det bare å få vite om jeg får det engasjementet. He he:)
Kamomille Skrevet 27. juni 2008 #7 Skrevet 27. juni 2008 jeg synes ephorte var mye lettere å sære seg en socio. Men det er kanskje fordi jeg kunne infortrygd velsdig godt fra før. Så lenge du vet hva du skal bryke det til og vet hav du skal se etter, så er det ikke så innviklet. Men det finnes utrolig mange funksjoner der hvis man ønsker og har tid til å sette seg grundig inn i det:) Ikke alle funkjsonene er like relevante, og ikke alle funksjonene er viktig å kunne i det dagøge arbeidet heller....
meg & to små vampyrer Skrevet 27. juni 2008 Forfatter #8 Skrevet 27. juni 2008 Ok. Jeg kan ikke infotrygd da. Har bare vært borti Boinfo, DocuLive og Socio foreløpig. Av slike system i offentlig forvaltning altså. Men satser på at det evt går ok til det man skal bruke det til da.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå