Novemberknerten Skrevet 27. juni 2008 #1 Skrevet 27. juni 2008 Noen som har hatt lekkasje av forstervann? Hvordan vet man om det er dette? Er i uke 22?
Gjest Skrevet 27. juni 2008 #2 Skrevet 27. juni 2008 Det er nok ikke så vanlig. Men det er mange som har veldig tynn utflod og det er helt normalt - etter hva jeg vet så har fostervannet en farge (husker ikke hvilken)
Tulte, 07,08,mai 11,Fødeklar Skrevet 27. juni 2008 #3 Skrevet 27. juni 2008 Mest sannsynlig at det er enten tynn utflod eller dersom det er etter toalettbesøk litt urin som kommer i etterkant. Normalt begge deler på denne tiden:)
Lacey*har fått erta Skrevet 27. juni 2008 #4 Skrevet 27. juni 2008 Jeg har lekkasje. Men det startet med at jeg hadde en voldsom vannavgang i uke 18. Det var liksom ikke til å ta feil av, for det rant i strie strømmer nedover beina mine. Fargen er litt sånn lysegul aktig. Litt uklar. Mange/de fleste får økt utflod i svangerskapet og det kan lett forveksles med vannlekk. Men hvis jeg var deg ville jeg tatt på meg et bind og ringt til føden. Er bedre at du krever at de undersøker deg enn at du skal gå rundt å bekymre deg masse. Det er i alle fall mitt forslag. Håper det ordner seg:)
Gjest stockholms tjej Skrevet 27. juni 2008 #5 Skrevet 27. juni 2008 jeg hadde de i mitt førre svangerskap og de var ikke noe gøy historie for å si de sånn... så viss du misstenker at du leller fostervann så må du kontakte føden direkt. Jeg hadde hål på min fosterhinne de var derfor jeg lekket fostervann. jeg var like langt gånget som deg når jeg merkte at jeg dryppet litt. dessverre klarte seg ikke sønnen min for til slut låg han helt tørrt uten foster vann...han døde i uke 24+3. vil ikke skremme deg men syns du ska ta de på alvor om du tror du lekker fostervann. Lykke til.
lillegulletvårt=) Skrevet 27. juni 2008 #6 Skrevet 27. juni 2008 Jeg hadde samme tankene i uke 20 og har lurt litt frem til nå ,pga jeg har hatt tynne utflod ,og ikke visst om det er det ene eller dte andre ...vet vel ikke enda ,men var på ul og der sa de det var godt med fostervann og da må jeg trøste meg med det ...hm ikke lett å vite da ...er i uke 26 +5 nå....klem klem PS: har jo det enda og er absolutt ikke trygg på det ,at det bare er tynne utflod ,men de sier at det er rosa aktig hvis det er fostervann .
Budeia og lillegutt Skrevet 27. juni 2008 #7 Skrevet 27. juni 2008 Hei. Jeg lurte på det samme for et par uker siden, og ringte føden etter en liten tenkepause. Fikk sjekket det, og alt stod bra til. På sykehuset sa de at det var svært vanlig å få inn kvinner med dette spørsmålet, og i de aller fleste tilfeller var det tyntflytende utflod. Spesielt blant flergangsfødende. Men uansett ville jeg ha sjekket det hvis du er bekymret.. Lykke til:)
NuttaMi*med 3 små:) Skrevet 27. juni 2008 #8 Skrevet 27. juni 2008 mener å ha lest noe om at man kan sjekke det om man går med svart truse...om det blir hvitt/gult i trusa når det tørker (sorry ekle detaljer) så er det utflod, om det ikke blir det så kan det være fostervann... Tror det var sånn man kunne sjekke hvertfall, noe jeg har lest her inne. Tenker samme tanken selv, er i uke 21, men veldig sikker på det er tynn tynn utflod...men det er ikke noe særlig uansett..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå