Tweak Skrevet 27. juni 2008 #1 Skrevet 27. juni 2008 Har lest trådene om ulike helsekostprodukter som er lurt å ta på ulike stadier i syklusen og sånn, men jeg klarer ikke huske alt... Så her kommer ENDA en tråd om det, he he! Kan huske noe om wild yam fra el og utover, men hva annet? Tar folat og omega 3, skal kjøpe w.y. i dag og begynne å ta. Er det noe annet lurt? Er det flere ting jeg burde ta? Har nettopp slått fast at jeg har fått el-slim i dag, så jeg vil gjøre mitt ytterste for at en evt. spire vil feste seg og bli. Har lest at kvinner med pcos (som meg) kan ha problemer med at befruktede egg ikke fester seg i livmoren pga lavt progesteronnivå (?). Er det dette wild yam skal hjelpe på? Er det noe annet jeg kan ta som ikke er på resept? :-)
Dotten Skrevet 27. juni 2008 #2 Skrevet 27. juni 2008 Wild Yam skal vel mest i utgangspunktet være med å stabilisere syklusen! Om det gjør noe annet skal jeg ikke si for sikkert Ellers så er det ikke så mye mer du trenger å ta... Ev. Zink og E-vitamin! Din mann/samboer bør også ta Zink. Er med på å styrke svømmerene! Du kan ev. ta hostesaft. Slimløsende. Nå står det helt stille hva den heter da selvfølgelig! Lykke til og kos dere masse i dag og i morgen i hvert fall
kei80 Skrevet 27. juni 2008 #3 Skrevet 27. juni 2008 evitamin og sink,multivit også.disse skal være bra for fruktbarheten hvertfall!
Dotten Skrevet 27. juni 2008 #4 Skrevet 27. juni 2008 Solvipect heter hostesaften, men den skal du vel helst ta før EL. Og ev. grapefruktjuice!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå