Gjest Skrevet 27. juni 2008 #1 Skrevet 27. juni 2008 Kan ungene sitte med ansiktet vendt utover i disse? har bare sett bilder der de sitter med ansiktet mot oss...?! Jeg har litt lyst å gå for den rimeligste! (patapum) men er den helt grei?Har babybjørn fra før og den er ikke noe god for ryggen eller henne..
anne* Skrevet 27. juni 2008 #2 Skrevet 27. juni 2008 Kan ikke sitte utover i Ergoen, men du kan ha den til barnet er 4 år og bære på ryggen. Jeg hadde også babybjørn, men syntes den var fæl for ryggen (hadde den med ekstra ryggstøtte til og med). Ergoen er noe helt annet, og mini trives mye bedre:-) Sovner ofte oppi der noe hun aldri gjorde i babybjørnen.
Gjest Skrevet 27. juni 2008 #3 Skrevet 27. juni 2008 sovner aldri her heller. spreller med beina og jeg kjenner at hun ikke sitter behagelig.. Går for en rask tur men ikke noe mer enn det! max 20 min liksom... Mi jente er veeeldig nysjerrig av seg og jeg har litt lyst på en som jeg helst kan ha på magen... ryggen høres så skummelt ut.. Hun er 4,5 mnd..
anne* Skrevet 27. juni 2008 #4 Skrevet 27. juni 2008 Jenta mi er 4 mnd og jeg bærer henne såklart på magen:-) Kommer sikkert til å ha henne på ryggen når hun blir et par år eller når hun blir for tung til å ha på magen. Var morsomt den første dagen vi var ute og gikk, jeg var overraska over at hun var så rolig og bare satt og kikka (hadde solbriller på), så gikk det opp for meg at hun sov! Sjokk! hehehe Vi snakker her om ei jente som er UFATTELIG vanskelig å få til å sove:-) Så nå sovner hun på hver tur vi går:)
Gjest Skrevet 27. juni 2008 #5 Skrevet 27. juni 2008 jeg sa feil:) mente på magen og utover med ansiktet.. Kjipt de selene er så dyre egentlig...:/
anne* Skrevet 27. juni 2008 #6 Skrevet 27. juni 2008 det er mange som kjøper på ebay. Mye billigere der med den dollarkursen som er nå. Jeg ønska meg i presang til navnefesten, så 2 tanter gikk sammen om å kjøpe:)
Gjest Skrevet 27. juni 2008 #7 Skrevet 27. juni 2008 Har Patapum, har lært meg hvordan jeg får mini på 10 mnd opp i den på ryggen alene, fungerer helt supert!!! Anbefales:-)
Natalina ´08 og snuppa ´10 Skrevet 27. juni 2008 #8 Skrevet 27. juni 2008 Jeg er veldig fornøyd med Patapumen! Anbefales!! Kan bæres både på mage og rygg, og opptil 18-20kg.
Yo&La+spire Skrevet 27. juni 2008 #9 Skrevet 27. juni 2008 Sambo har en ergo og vi er begge kjempefornøyd med den! Begynte å bære snuppa på ryggen når hun var 7-8 mnd, men det går fint an å gjøre det før også Har ikke erfaring med patapum, men tror ergoen er litt mindre på størrelse.... Kjøp brukt! På tettinnti.no, ebay ellet thebabywearer.com kan du finne masse bæretøy billig tilsalgs. Vi kjøpte vår på thebabywearer og betalte ca 500 inkl porto.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå