Trine & co Skrevet 27. juni 2008 #1 Skrevet 27. juni 2008 Er det en del å gjøre for han der? Han er snart 2 år og 2 måneder, og bare en 80 cm høy, så han kommer jo gratis inn. Men, er det noe å gjøre for en så liten tass der?
~sjiraff~ Skrevet 27. juni 2008 #2 Skrevet 27. juni 2008 Ja, det er det! Det er noen karuseller som går for ham. Snuppa har elsket Tusenfryd fra sommeren før hun fylte 2 (har bursdag september). Og tømmerrenna er det ikke noen høydebegrensning på så om han er litt tøff må dere ta han med der. Frøkna her hvinte av fryd da hun var på den alderen )
Trine & co Skrevet 27. juni 2008 Forfatter #3 Skrevet 27. juni 2008 dytter litt denne, vil gjerne høre fler sine erfaringer
connie79 er 2barnsmor:) Skrevet 27. juni 2008 #4 Skrevet 27. juni 2008 Jeg må ærlig innrømme at prisen tatt i betrakning var det veldig lite for jenta mi å gjøre der da hun var på den alderen. Det var tømmerrenna, og badeland. Men ellers var de fleste karuseller for barn over 120 cm. Jeg drøyde til hun var over det med å dra tilbake, syntes det er mange andre alternativer som er bedre for så små. Ett eksempel er Bø sommerland:) Kjempe stort lekeland, badeland, tog, dyr o.s.v.
marwi Skrevet 27. juni 2008 #5 Skrevet 27. juni 2008 Synes det var endel å gjøre der for de små jeg. Jenta mi er egentlig VELDIG forsiktig av seg og var der når hun var 2 1/2 år- og storkoste seg!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå