Mams`n & Lillegutt & Lillevenn Skrevet 27. juni 2008 #1 Skrevet 27. juni 2008 Vet noen om bleiene er dyre eller billigere i Danmark enn her hjemme? Skal på ferie dit i sommer, og ser allerede at bilen blir full. Men om bleiene er svindyre må vi vel ta med noen pakker.
mamma'n til knerten Skrevet 27. juni 2008 #2 Skrevet 27. juni 2008 Vet ikke hvor mye de koster i Danmark, men jeg har blitt rådet til å ta med fordi det er dyrere der ihvertfall.
nungo Skrevet 27. juni 2008 #3 Skrevet 27. juni 2008 Ja, bleier er nok så dyre i Danmark. Selv de billigste coop fx er vesentlig dyrere enn her. Desuten kommer de stort sett i gigantiske pakkninger så om du ikke skal være der veldig lenge, så blir det mye å ta med hjem igjen. Vi er mye i Danmark og tar alltid bleier med herfra. På noen størrelser er de mer enn dobbelt så dyre.
Mams`n & Lillegutt & Lillevenn Skrevet 27. juni 2008 Forfatter #4 Skrevet 27. juni 2008 Hei! 'Tusen takk for svar! Da må jeg handle bleier her. God sommer!!!
Zabbi Skrevet 28. juni 2008 #5 Skrevet 28. juni 2008 Da vi kjørte til Nederland for noen måneder siden, så sjekket jeg bleiepriser hele veien. Sverige, Danmark Tyskland og Nederland, og samtlige er vesentlig dyrere i pris, veldig rart spør du meg men men sånn er det. Norge er tross alt ikke dyrest på alt :-p
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå