Kissa Skrevet 27. juni 2008 #1 Skrevet 27. juni 2008 Hvordan få barnet til å sove lenger enn til kl 5-5.30???? Er snart 8 mnd.gammel og jeg føler vi har prøvd ALT!!!!!! Vært lenger oppe om kvelden,fått kortere lurer på dagen,latt henne ligge i senga uten å ta henne opp,ingenting hjelper! Han soverforresten hele natten gjennom. Trenger råd!!
nungo Skrevet 27. juni 2008 #2 Skrevet 27. juni 2008 Tror det dessverre ikke det er så mye annet å gjøre enn å vente til det regulerer seg selv ... og så glede deg over at hun ikke våkner kl. 4 - 4:30 slik som snuppa her i huset :-)
Titania Skrevet 27. juni 2008 #4 Skrevet 27. juni 2008 Tror nok også desverre at det bare er å vente. Her i huset er vi oppe mellom 4 og 5 hver dag. Hender jeg får henne til å sove igjen hvis hun får komme opp i sengen sammen med meg, men det er ikke noen sikker metode. Hun er 6. mnd.
fjollefrua Skrevet 27. juni 2008 #6 Skrevet 27. juni 2008 her er det det samme. han legger seg ca 21 hver kveld og våkner mellom 4 og 5 en gang. da sitter jeg inne hos han (eget rom) og lar han få smokken. Er i avvenningsfase med mat på natta og det går kjempebra. Sitter der og sørger for at han ikke blir sutrete ved å hjelpe til med smokken og da tar det mellom 5-40 min før han sovner igjen av seg selv. Innimellom litt kosing i panna eller noe. da sover han som regel til 7-8 tiden....
Zabbi Skrevet 27. juni 2008 #7 Skrevet 27. juni 2008 her i huset kan vi våkne ett sted mellom 2-5, men heldigvis kan vi som oftest sovne om igjen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå