Anonym bruker Skrevet 27. juni 2008 #1 Skrevet 27. juni 2008 hva blir det? har jo steget ganske mye?? el....til 1G=70256..Noen???
Anonym bruker Skrevet 27. juni 2008 #2 Skrevet 27. juni 2008 mener det er 1,85G, så ca 120000 i året...
Anonym bruker Skrevet 27. juni 2008 #3 Skrevet 27. juni 2008 æh,at os har steget med 120000,- i året stemmer vel ikke da..
Anonym bruker Skrevet 27. juni 2008 #4 Skrevet 27. juni 2008 nei, såklart ikke... mente atOS erca 1,85G, altså totalt ca 120000 i året...
Anonym bruker Skrevet 27. juni 2008 #5 Skrevet 27. juni 2008 aha,det var noe annet ja;-) Os nå er ca 126000,- 10300,- i mnd.Stigningen skal gi 500,- ekstra i mnd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå