Mammaen til Noah Aleksander Skrevet 27. juni 2008 #1 Skrevet 27. juni 2008 det har vært litt mye på meg nå i det siste,igår kom de etter jobb,hadde kjøpt trampoline til barna m/sikkerhetsnett,å kjøpt en frityrkoker å masse frityr,pølser,chips ++:-) ikkje at i bruke sånn mat så ofte,blir kun noen lørdager nå og da,men e no tanken som teller da:-) ble så satt ut at i ikkje visste ka i sku si :-) å no 11-13 ska de komme nedover te drammen,vi ska dit på ferie.de ska ha ungene når vi ska i bryllup.de støtter opp så mye... :-)
viktorogmilla Skrevet 27. juni 2008 #2 Skrevet 27. juni 2008 Så koselig at noen er fornøyd med svigerforeldrene sine! God ferie!
Mammaen til Noah Aleksander Skrevet 27. juni 2008 Forfatter #3 Skrevet 27. juni 2008 var derfor i skrev det,e så mange som klager på de...
Adrian07♥ Sofie10♥ Skrevet 27. juni 2008 #4 Skrevet 27. juni 2008 Like heldig som meg du =) Flott med supre svigerforeldre!
Mammaen til Noah Aleksander Skrevet 27. juni 2008 Forfatter #5 Skrevet 27. juni 2008 ja e kjekt det...mamma bor i drammen å da e det kjekt med mennesker som kan være der for oss :-)
Cat78♥VerdensVakresteDatter♥ Skrevet 27. juni 2008 #6 Skrevet 27. juni 2008 Jammen har du ikke snille svigerforeldre:) Jeg har også en super svigerfamilie!! Føler meg virkelig som en del av familien. Helt topp!!
Shabby Cheap Chic Skrevet 27. juni 2008 #7 Skrevet 27. juni 2008 Jeg har også knallgreie svigerforeldre.. Er synd de bor så langt unna... (Irland)
Heaven har født::) Skrevet 27. juni 2008 #8 Skrevet 27. juni 2008 Åh.jeg har også sånne flotte svigerforeldre. Vet ikke hva godt de skal gjøre for oss... Nå kjente de hvor varmt det ble inne her , når det var på det varmeste.. og hva annet enn motorisert utvendig persienne kommer hit over helga da... snille som få de gitt. så glad i dem:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå