Gå til innhold

hvor mye betaler dere i forsikring?

Anbefalte innlegg

Skrevet

og hvilket forsikringsselskap bruker dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

er mannen som har oversikt her i huset men var litt moro når han fortalte at de hadde ringt han fra IF og ville regne på et bra forsikringstilbud til han.... ja, sa mannen- det hadde jo vært fint... han ramser opp og da de har tatt med innbo, bil og forsikringen vi har på hesten vår kom de opp i 20 000, da var ikke personforsikringene våre eller noe tatt med enda... mannen min bare ristet på hodet og sa at det var jo bare tull for vi betlaer i alle fall under 10 000 for alt nå. har gjensidige, har en avtale gjennom bondelaget :) det koster ca 300 i året å være medlem der og de har avtale med gejnsidige så det bør alle sjekke ut :)

Skrevet

skal vi se om jeg husker alt da...

Vi har Terra.

betaler 1025,00 pr mnd.

og i den er det fullverdi hus,fullverdi garasje, innbo på 1,2 mill, familie reiseforsikring,2 biler, 2 barneforsikringer...

Skrevet

Vi betaler 15.000 for 2 biler, hus m innbo og 1 barneforsikring. Gjensidige. Er i gang med å innhente nye tilbud da vi skal betale alle 15.000 når her 1 juli. Mange penge rett før ferien. De hadde ikke mulighet til å spred forsikringene så vi fx betalte 1 bil i jan, 1 bil i maj osv....

Inn til nå ser det faktisk ut som at vi kan få diverse forsikringer billigere andre steder selv når vi ikke samler dem hos et forsikringsselskap.

Jeg synes det er vanskelig å sammenligne forsikringer. Man må jo sikre seg de har sammen betingelser eller blir sammenligningen ikke riktig.

Skrevet

ikke lett å sammenligne forsikringer, det er jeg helt enig i.

vi har feks 75 % bonus på begge bilene.

og vi betaler hver mnd, da er det 4 % mere, tror jeg...

Skrevet

Nei det er ekstremt forvirrende, vi sjekket fx IF som så bra ut helt til vi så at vi hadde fått ekstra rabatt det første år. År nr 2 ble da dyrere enn den vi har nå.

Vi har også 75% bonus på den ene bil. Men vår bli er fra 1995 så det har sikkert også betydning for forsikringsprisen...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...