Superlykkelig<3 Skrevet 27. juni 2008 #1 Skrevet 27. juni 2008 Er bare i overkant av ett år siden sist jeg fødte, men husker ikke forskjellen jeg.. Hvordan kjennes rier ut? Tror det er kynnere jeg sitter med, men er ikke sikker... Varer sånn ca 30-40 sek og kommer med jevne mellomrom. Har termin idag, så er litt hallnervøs, selv om sist fødsel tok en evighet og endte i hastekeisersnitt, så trenger jo ikke denne bli lik!? Noen som har peiling? Takk for svar :-)
mamma tiL 1stor+2små Skrevet 27. juni 2008 #2 Skrevet 27. juni 2008 Jeg synes det er vanskelig å forklare hvordan kynnere føles og hvordan rier føles,de kjennes jo nesten like ut,bare det at rier er mye mer harde og vonde enn hva kynnere er da. Som jm sa,når riene setter i gang så er en ikke i tvil om at det er rier. Det kjenner enn. En kan ha små rier,som ikke setter i gang noe,og da er det ikke så godt å kjenne forskjell,men er det rier som setter i gang noe,så er enn ikke i tvil. Tror jeg skal være enig med henne i det,for sist gikk jeg med masse kynnere de siste ukene,men da riene begynte forsiktig,forstod jeg,at her er det noe annet på gang,men ville ikke si noe til sambo,var redd de ville stoppe opp,men når jeg kjente at de ble tetttere og tettere og tok seg opp,ja da gav jeg beskjed til ham,ringte fødelofte,og reiste inn der. Du må ha masse lykke til med fødselen,uansett om det skjer i dag eller i morgen eller om en uke.
Superlykkelig<3 Skrevet 27. juni 2008 Forfatter #3 Skrevet 27. juni 2008 Takk for svar :-) Begynner å demre litt nå ja, når jeg leste det du skrev... Er sikkert kynnere jeg sitter med her da!? Blir en spennende helg, men skjer vel ikke stort. Sist havnet jeg på føden den dagen jeg hadde termin. På en annen side så starter jo eliteserien igjen denne helga, så kanskje jeg skal prøve å knipe igjen, iallefall til etter kampen i morgen :-D Masse lykke til til deg også!
mamma tiL 1stor+2små Skrevet 27. juni 2008 #4 Skrevet 27. juni 2008 Hei igjen Måtte le litt av den siste komentaren din der,ja,det er viktig å få med seg fotballen,det er jo kjempekjekt det. Kanskje du kan bli så engasjert i kampen,hvis du skal se den da,at fødselen blir satt i gang. Håper på det når våre kjære blå skal møte rbk på hjemmebane,da er jeg jo nesten i uke 38 eller er det 39 og da gjør det jo ikke noe om jeg føder. Skal på den kampen der,uasnett hvor dårlig jeg måtte føle meg.
Superlykkelig<3 Skrevet 27. juni 2008 Forfatter #5 Skrevet 27. juni 2008 Hvis jeg ikke er på føden ja, så skal jeg nok se den :-) Har abonnement på sumo tv, så får lastet den ned på nett! Å ja, våre kjære mørkeblå skal nok knuse Lyn uansett om det blir fødsel eller ikke :-D
mamma tiL 1stor+2små Skrevet 27. juni 2008 #6 Skrevet 27. juni 2008 Vel,jeg er vel ikke så opptimistisk på seier så lenge Røsler sitter ved roret da,men det går jo ann å bli overrasket også.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå