Anonym bruker Skrevet 27. juni 2008 #1 Skrevet 27. juni 2008 Hun var jo veldig aktiv, og ble "bare borte" (??) Eller kanskje hun ikke ble "bare borte"?, jeg var ikke så veldig aktiv her på den tiden heller, så kan jo være noe jeg ikke har fått med meg.
Northernlights Skrevet 27. juni 2008 #3 Skrevet 27. juni 2008 curlymor holder til på tyten. Men hun stikker innom her, avogtil,når noen roper høyt nok på henne. =o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå