Ballongmage Skrevet 27. juni 2008 #1 Skrevet 27. juni 2008 Ønsker meg sånn et speilreflekskamera......! Men vet ikke hva som er best,er jo så mange å velge mellom. Noen som har noe å anbefale? Og hva blir prisen sånn ca på et komplett kamera? (er objektet det samme som linse,det en setter på foran??) Og trenger man flere forskjellige objekter? Skriv gjerne om du er fornøyd med ditt,om det er enkelt el vanskelig i bruk:)
Bring_it_on!!:)) Skrevet 27. juni 2008 #2 Skrevet 27. juni 2008 Jeg har cannon eos400D.. Veldig fornøyd.. Med standard objektivet som følger med får du kameraet nå for 5000.- Jeg vil vel ikke akkurat anbefale deg og kjøpe med standard objektivet.. men heller kjøpe bare huset og kjøpe objektivet ved siden av.. Det som følger med er ikke så bra som alternativene.. ;p Forholdsvis enkelt i bruk.. =)
Gjest Skrevet 27. juni 2008 #3 Skrevet 27. juni 2008 VI har samme kamera EOS 400D, veldig fornøyd, vi kjøpte linse med stabilasator m/18-55mm, helt greit for vanlige bilder (den er ganske lik på den som følger med bare litt bedre Skal du ta nærbilder eller panorama er det lurt med linser som passer for dette..
¤ my precious ¤ Skrevet 27. juni 2008 #4 Skrevet 27. juni 2008 Jeg har ikke speilrefleks, men ønsker meg veldig Canon EOS450D :-))
Gjest Sekretøsa Skrevet 27. juni 2008 #5 Skrevet 27. juni 2008 vi har canon eos 40D. Er vel helt greit, antar jeg... kosta 7500 for huset, objektiv hadde vi fra før. Jeg har et lite kompaktkamera, som fungerer ypperlig til mitt bruk!
gutta00,05&09 Skrevet 27. juni 2008 #6 Skrevet 27. juni 2008 Eg vil anbefale CANON EOS 450D, eg har det og er strålende fornøyd. Men du må kjøpe med 17-85 IS linse det er mye bedre enn den billiglinsen som pleier å følge med. Men man kan få en pakke med den linsen og kamera. Objektiv og linse er det samme ja. Du trenger de linsene du føler for. Sjøl har eg en zoom linse, en macro linse og en linse for mer vanlig bruk. Og du kommer til å bli bitt av foto basillen når du har kjøpt deg kamera. Det kan eg skrive under på. http://www.japanphoto.no/product/digital-speilrefleks/canon/canon-eos-450d-m-ef-s-17-85-is/ det finnes sikkert billigere men bare så du kan se. eg anbefaler det. og kjøp et stort og raskt minnekort. det vil du vinne på. om du skal ta serie bilder så jobber det mye fortere...
Ballongmage Skrevet 27. juni 2008 Forfatter #7 Skrevet 27. juni 2008 Så bare 40D på den linken,fant ikke 450D..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå