Gå til innhold

når begynte deres små å gå??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mini på 13 mnd går ikke enda.. vi har talt 13 skrit tpå de tmeste og han reiser seg opp av seg sel vog står støtt og tusler noen skritt til og fra ting som står nærme... Jeg er ikke bekymret men har liksom "ventet" på det siden han var 11 mnd ( det var da eldste mann gikk) Vet at jeg ikke skal sammenligne de men... :) :)

Når er gjennomsnittet på å begynne å gå??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vet ikke sikkert gjennomsnittet, men kanskje rundt ett år?

Snuppa var i overkant av 10 mnd. Men hun var treig med å snu seg når hun var mindre, både fra rygg til mage og omvent. Ellers hoppet hun nesten over krabbestadiet!

Du har ingen grunn til bekymring før han er nærmere 18 mnd. Så pust ut :)

Skrevet

Gjennomsnittet er vel faktisk 13 mnd tror jeg, evt 14 mnd. Min eldste slapp seg dagen før han ble 13 mnd og da bare gikk han. Kom helt ut av det blå, ene dagen krabbet han, neste dag gikk han og bare gikk. Mellomste var 10 mnd da han tok sine første skritt og gikk støtt ca 2 uker etterpå. Mini var 11 mnd da han tok sine første skritt, nå er han 1 år og krabber nesten ikke i det hele tatt lenger, bare går, men han er fortsatt ganske vinglete da og detter ofte.

Skrevet

18 mnd ja, da skal jeg gi han sommern på seg :) hehe

Skrevet

nr.1 -på1 årsdagen :-)

nr.2 -en uke før 1 års dagen

nr.3 -en uke etter 1 årsdagen

Skrevet

Lucas var 11 mnd da han tok sine første skritt, men han gikk ikke mer enn 2-3 skritt før han var over 1 år

Mina er 10,5 mnd og hun går som bare det, hun tok sine første skritt da hun var 10 mnd og nå vandrer hun rundt. Så det er stor forskjell i utviklingen her ja

Skrevet

Eldste gikk da han var 10 mnd.Løp da han var 11...uten kontroll,hehe.

Alt for tidlig,hehe.

Minstemannn slapp seg rundt 1 års dagen sin,men gikk ikke skikkelig før han var 13,5 mnd.Akkurat passe :o))

Skrevet

Min begynte å gå når han var 16 mnd. Da hadde han gått rundt bordet siden han var 8 mnd. Gjennomsnittet er rundt 12 - 13 mnd tipper jeg :)

Skrevet

sønnen min tok et par skritt da han var 11 mnd gammel... å i helgen gikk han helt alene hele tiden...da var han 1 år og 3 uker...

Skrevet

Jenta vår var 15 mnd før hun begynte å gå skikkelig.

Skrevet

Alt innen 18 mnd er normalt. Eldstesnupp krabbet ikke før hun var 12 mnd og gikk ikke før hun var 16 mnd.

Skrevet

Så jeg bør være bekymret over at min på 18 mnd ikke går enda?

Han går noen skritt alene da.

Skrevet

Gjennomsnittet er 15 mnd!

Eldste mi er veldig forsiktig av seg og har akkurat begynt....21 mnd!!

Ingen grunn til stress....;O)

Gjest Nydelige Christina+spire!
Skrevet

11 mnd

Gjest Nydelige Christina+spire!
Skrevet

Glemte det vikitgste..min datter har aldri lært å gå, hun sprang da hun var 11 mnd...springer fremdeles!!! Tror aldri jeg har sett henne spasere med mindre hun blir holdt i hånden...."fullfart dagenlang" :-)

Skrevet

Min er 17,5 mnd. Han driver går små skritt nå. Men ikke helt alene ennå. Har aldri krabbet heller. Rompehomper...

Skrevet

Som sagt over her- ingen grunn til bekymring! Det kommer når dem kommer, disse små må bare finne "gå-knappen" :-)

Vært mer grunn til bekymring om dem lå passive i den alderen. Kanskje fornøyd med å krabbe bare;-)

Eldste min gikk når hun var 14 mnd, yngste begynte når han var 9 1/2 mnd med noen skritt, og begynte å gå på 11 mnd.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...