Tweak Skrevet 27. juni 2008 #1 Skrevet 27. juni 2008 Jeg tror nemlig at jeg har el-slim i dag, jippi! Er på syklusdag 21 og har funnet slim som jeg kan strekke ut mellom fingrene. Det er ikke blankt, men må det være det? Jeg krysser fingrene for at det er el-slim i allefall og drar med meg sambo i sengehalmen i kveld,, og i morgen osv. hi hi. Så da blir det mest sannsynlig symptomjakt de neste par ukene! :-)
kei80 Skrevet 27. juni 2008 #2 Skrevet 27. juni 2008 Hei Tweak! nei det må det ikke: oftest blankt, men kan også være hvitt, gult, blankt m/ litt hvitt/gult/rosa/rødt/brunt i, hvitt m/ litt gult/rosa/rødt/brunt i eller gult m/ litt hvitt/rosa/rødt/brunt i. Ligner veldig på eggehvite, er veldig glatt og sleipt. Kan strekkes alt fra 1-25 cm, avhengig av kvaliteten. Det vil ikke absorberes av dopapiret, men legge seg oppå.
Tweak Skrevet 27. juni 2008 Forfatter #3 Skrevet 27. juni 2008 ja, da er det el-slim! Det la seg oppå papiret i motsetning til utfloden jeg har hatt tidligere i syklusen :-) Kunne strekke i minst 3 cm. Krysser alt som er for at masse sex denne helga resulterer i spire som fester seg! :-)
Gizom81 Skrevet 27. juni 2008 #4 Skrevet 27. juni 2008 Lykke til! Høres ut som EL slim ja, så kjør på!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå