Gjest Skrevet 27. juni 2008 #1 Skrevet 27. juni 2008 Saken er at vi har ei ny fjellhytte som trenger litt "hyttesjel". Nå er den veldig lys og litt kald egentlig. I stua har vi mønt himling, dvs at taket er sktra høyt og er skrått. Over peisen har jeg lurt på å henge opp et par eldgamle treski som vi har stående. Men jeg er litt usikker på om det blir teit eller om det gir en virkning. Dette er ski som har blitt brukt av min famile i sin tid. Hva tror dere ? Og jeg tar gjerne imot andre tips om å få kosefølelsen i hytta.
gifteklar gravid og kvalm Skrevet 27. juni 2008 #2 Skrevet 27. juni 2008 det blir sikert kjempefint ønsker meg treski i trappeoppgangen jeg hyttefølelse ja, masse varme gode pledd å krype inn i. saueskinn osv
Mamma Mirabell Skrevet 27. juni 2008 #4 Skrevet 27. juni 2008 koselig syns jeg... Vi har masse gamelt på veggene på hytta.. bilder av gamle mennesker i slekta, kikkerter og kniver og alle slags frilufts ting. på kjøkkenet er et eldgamle vaffeljern som skulle i bålet og slike utgåtte ting.. ( fåes billeg på finn feks.. ) noen utstoppede dyr henger oxo der.. bilder av barna selvsagt..
Gjest Skrevet 27. juni 2008 #6 Skrevet 27. juni 2008 Supert, tenker det blir det da. Har også pakket ned pappas eldgamle lengdeløper skøyter, tenkt til å henge opp de også.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå