Dotten Skrevet 27. juni 2008 #2 Skrevet 27. juni 2008 He, he. Sliter å lese noen ganger jeg også, når det står BH... Ser liksom ikke alltid sammenhengen hva en BH har å gjøre med barna i barnehagen.. tjihi!
Fire småtroll Skrevet 27. juni 2008 #5 Skrevet 27. juni 2008 he, he, har skjedd mange ganger at jeg må lese oversrifta to ganger ja..
meg & to små vampyrer Skrevet 27. juni 2008 #8 Skrevet 27. juni 2008 Helt enig! Blir maks forvirra av at de spør om BH er for tidlig ved 9måneders alder osv. Ja, det er det jo, de har ikke pupper da. BHG derimot er en annen sak;)
Gjest Skrevet 27. juni 2008 #9 Skrevet 27. juni 2008 He he, har tenkt tanken selv noen ganger, men som oftest er jo innlegget selvoppklarende ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå