Brillefint - Jadda! Skrevet 27. juni 2008 #1 Skrevet 27. juni 2008 Da var de første ukene overstått:) Tiden har gått fort når jeg ser tilbake på den! Kjenner også at energien kommer tilbake. Mindre trøtt enn før:)
mortherese=mamma til twins! :) Skrevet 27. juni 2008 #2 Skrevet 27. juni 2008 Velkommen! Føles utrolig godt når man er ferdig med 1.trimester! Når er termin?
Brillefint - Jadda! Skrevet 27. juni 2008 Forfatter #3 Skrevet 27. juni 2008 Kjempedeilig å være ferdig m 1. trimester! Termin 11. januar Er du langt på vei, og når skal du ha?
mortherese=mamma til twins! :) Skrevet 27. juni 2008 #4 Skrevet 27. juni 2008 Legen sier termin er 2.januar, men her inne står det 3.januar! Satser på at det blir på nyåret hvertfall! Så jeg er i 14 uke nå, med 13+2. Fikk høre fosterlyden i går, og det var virkelig stort! Å høre at det faktisk er noe inni der, utrolig rørende! Ser frem til ultralyd 1.august. Har du fått vite når din er?
Brillefint - Jadda! Skrevet 27. juni 2008 Forfatter #5 Skrevet 27. juni 2008 ultralyd 19 august. har første time hos jordmor 29. juli! Er så spent! Gleder meg til å høre hjertelyd og til å få vite kjønnet. Med minde h*n er sjenert da...
mortherese=mamma til twins! :) Skrevet 27. juni 2008 #6 Skrevet 27. juni 2008 Har lest at noen her inne har spist litt sukker..en sjokolade eller no..før ul, da hadde bebisen rørt litt på seg.. Men om det funker vet jeg jo ikke! Er utrolig spennende å kanskje kunne få se litt! De har 3D ul dit jeg skal, så håper de klarer å se om det er prins eller prinsesse!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå