Gå til innhold

Endelig, da har vi bestemt oss for et navn vi begge har fallt for : )

Anbefalte innlegg

Skrevet

Selv om vi egentlig har tenkt til å vente med å gi henne et navn til vi ser om hun kler det, så har vi funnet et navn som vi begge bare utbrøt "JA" til :)

Med sønnen vår ble vi enig med engang på sykehuset, når vi så han.

Glad vi har sluppet å "krangle" om navn og at vi har like lik og litt spesiell smak : )

Nå får vi bare håpe at hun kler navnet sitt : )

Videoannonse
Annonse
Skrevet

fortell hva navnet ble da!!!!!!! hehehehe......:)

Vi har også endelig bestemt oss. her er det en liten Brage i magen!!!!!!:)

Skrevet

hehe.....er jo litt hemmelig, da!

Hun skal hete

Sienna

Brage er et kjempe fint navn. X-kjæresten til bestevenninna mi heter det, og han er så snill og god : )

Skrevet

Gratulerer med navnevalget! Deilig å ha det i boks. Navnet er uvanlig, men veldig vakkert. Ikke noe hun trenger å skjemmes over i hvert fall!

PS - gutten vår skal hete Maximilian.

Skrevet

Takk. Synes også det er veldig vakkert og det passer så godt til navnet til sønnen vår. Liker å ha navn som ikke ALLE heter : )

Maximilian er også litt uvanlig, eller ? Tror jeg har sett det 1 gang før. Måtte si navnet noen ganger, og etter at jeg hadde sagt det noen gangen så klinget det veldig. Fint navn : )

Skrevet

Sienna!!!!!! Det var et vakkert navn!!! Tror ikke jeg har hørt det før. Dere har gjort et godt valg:)

Skrevet

Vi her "må" nesten få jente, eneste navn vi er enige om.. Vi finner ikke guttenavn vi er begge fornøyde med. Kanskje det ender opp med at storebror får bestemme om det blir gutt :) Kan hende vi ender opp med Fernando Torres da, hehehe (Liverpoolspiller, for dem som ikke visste det)

Skrevet

Hm, en som ikke har hørt Sienna før? Leser ikke sladreblader hun da. Sienna Miller er jo ganske kjent..

Fint navn, men jeg er mer glad i norske navn, men uansett klinger det godt på norsk.

Brage sto på min liste, men resolutt strøket av min kjære.

Maximillian kjenner jeg en gutt som heter, sjeldent og fint.

Vi har ikke blitt enige og står på hvert vårt navn. Lauritz eller William..

Heldige er dere som er blitt enige.

Skrevet

Takk : )

Sambo går og tygger på det hele tiden, ringer meg og sier at det er et så fint navn.....hehe

Ja, vi har jo Sienna Miller, da. Hun er kjent, men er ikke der vi har fått navnet fra : )

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...