Gjest Skrevet 27. juni 2008 #1 Skrevet 27. juni 2008 Selv om vi egentlig har tenkt til å vente med å gi henne et navn til vi ser om hun kler det, så har vi funnet et navn som vi begge bare utbrøt "JA" til Med sønnen vår ble vi enig med engang på sykehuset, når vi så han. Glad vi har sluppet å "krangle" om navn og at vi har like lik og litt spesiell smak : ) Nå får vi bare håpe at hun kler navnet sitt : )
råååsa-med gutt og jente:) Skrevet 27. juni 2008 #2 Skrevet 27. juni 2008 fortell hva navnet ble da!!!!!!! hehehehe...... Vi har også endelig bestemt oss. her er det en liten Brage i magen!!!!!!
Gjest Skrevet 27. juni 2008 #3 Skrevet 27. juni 2008 hehe.....er jo litt hemmelig, da! Hun skal hete Sienna Brage er et kjempe fint navn. X-kjæresten til bestevenninna mi heter det, og han er så snill og god : )
Ella78 m/ A&M Skrevet 27. juni 2008 #4 Skrevet 27. juni 2008 Gratulerer med navnevalget! Deilig å ha det i boks. Navnet er uvanlig, men veldig vakkert. Ikke noe hun trenger å skjemmes over i hvert fall! PS - gutten vår skal hete Maximilian.
Gjest Skrevet 27. juni 2008 #5 Skrevet 27. juni 2008 Takk. Synes også det er veldig vakkert og det passer så godt til navnet til sønnen vår. Liker å ha navn som ikke ALLE heter : ) Maximilian er også litt uvanlig, eller ? Tror jeg har sett det 1 gang før. Måtte si navnet noen ganger, og etter at jeg hadde sagt det noen gangen så klinget det veldig. Fint navn : )
råååsa-med gutt og jente:) Skrevet 27. juni 2008 #6 Skrevet 27. juni 2008 Sienna!!!!!! Det var et vakkert navn!!! Tror ikke jeg har hørt det før. Dere har gjort et godt valg:)
endelig mamma t 2 :) Skrevet 27. juni 2008 #7 Skrevet 27. juni 2008 Vi her "må" nesten få jente, eneste navn vi er enige om.. Vi finner ikke guttenavn vi er begge fornøyde med. Kanskje det ender opp med at storebror får bestemme om det blir gutt Kan hende vi ender opp med Fernando Torres da, hehehe (Liverpoolspiller, for dem som ikke visste det)
togutter-08og10 Skrevet 27. juni 2008 #8 Skrevet 27. juni 2008 Hm, en som ikke har hørt Sienna før? Leser ikke sladreblader hun da. Sienna Miller er jo ganske kjent.. Fint navn, men jeg er mer glad i norske navn, men uansett klinger det godt på norsk. Brage sto på min liste, men resolutt strøket av min kjære. Maximillian kjenner jeg en gutt som heter, sjeldent og fint. Vi har ikke blitt enige og står på hvert vårt navn. Lauritz eller William.. Heldige er dere som er blitt enige.
Gjest Skrevet 27. juni 2008 #9 Skrevet 27. juni 2008 Takk : ) Sambo går og tygger på det hele tiden, ringer meg og sier at det er et så fint navn.....hehe Ja, vi har jo Sienna Miller, da. Hun er kjent, men er ikke der vi har fått navnet fra : )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå