Gå til innhold

Skikkelig utvilt i dag :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vår lille snuppe er 6uker i dag, frem til nå har hun sovet rundt 2ganger, ellers får hun gjerne mat i 05 tiden, får da flaske så sover hun videre, står som regel opp med henne mellom 09-11. De to gangene hun har sovet rundt har hun sovet fra 22.30-08.30 ca, og det har vært i en helg, pappan står egentlig opp med henne i helgene, men to av gangene har han jo da sluppet, må si jeg var litt missunnelig... men i natt sov gullet mitt rundt, vi lagg henne kl 23, og hun våknet og fikk mat kl 08.00, jeg våknet i panikk 07.00, tenkte, herregud, hun har ikke fåt mat, men gurimalla så deilig å sove hele natta, selvom vi har vært heødige hele tida, aldri vært oppe med henne mer enn 1gang om natten...

Måtte bare skryte litt av snuppa mi, stolt mamma :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Liknende har det vært her i det siste også (hun er 8 uker) Får mat i 22-23-24-tiden (når vi legger oss), og sover til 6.30 - 7. Når hun da ha fått mat, kan vi sove til 9-10 igjen. Helt fantastisk!!

Får litt melkespreng på natta da, lekker som en sil :)

Skrevet

Melkespreng slipper jeg, hun får flaske, hadde ikke nok melk,så jeg ga opp.. Deilig at de kan sove så lenge, godt å ha litt overskudd i hverdagen:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...