Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ei jeg trener med hos fysio fortalte at sønnen hennes hadde ligget med rumpa ned på slutten av svangerskapet. Så hadde hun hjulpet mannen sin med å legge fliser i gangen og derfor stått lenge på alle fire. Og da hadde babyen snudd seg med hodet ned mens hun stod slik. Kan hende det var tilfeldig, men kan jo hende det hjelper på fler. Ville bare vidreformidle til dere med barni seteleie.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei. jeg ble anbefalt å krabbe på kne og å stå på knærene ned fra sofaen. dette er for ar dersom barnet ligger med rompen ned blir det ubehagelig stilling for barnet og kan da snu seg... men dette forutsier jo så klart at ikke barnet har festet seg og hvor langt du er gravid.... jeg selv er 35 uker nå å fikk konstantert mulig sete leie skal på kontroll mandag og for meg nå er det ikke lett å gjøre dette. hvertfall ikke fra sofaen:)

Skrevet

haha, synes jeg hadde sett meg krabbe ned på alle fire fra sofaen!:) hehe. Det hadde blitt litt av et syn! Har jo nok med å komme meg opp av sofaen!:) Fikk litt latterkrampe her.hehe

Skrevet

samme her:) så jeg lo når jordmoren sa det.... samboeren min sa det han å klarer ikke helt å se det for meg...:) kommer til å ta overbalanse å gå i sofa bordet i stede da hehe...

Skrevet

Dette stemmer, det er et av stalltipsene aa proeve om man har setebarn og oensker aa snu dem med en god gammeldags yogastilling, gaa rundt som en bjoern rett og slett... =o)

En annen fin en, er saa ta utgangspunkt i aa ligge paa ryggen, saa setter man fotsaalene inn mot baken og leofter mage, rumpe og laar opp mot taket. Gjerne faa noen til aa legge masse puter under og holde ut i 15 min hver dag. Da kan babyen ogsaa snu seg.

Jeg tar i bruk disse triksene dersom jeg endelig faar paavist seteleie om 1,5 uke, skal til ekstra UL da for leievurdering.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...