KoneTilMannenMin Skrevet 27. juni 2008 #1 Skrevet 27. juni 2008 hva betyr det når den myke delen på babyn huvud sveller upp??? alltså som en liten bula... løp till legen?
Anonym bruker Skrevet 27. juni 2008 #3 Skrevet 27. juni 2008 fontanellen. Har barnet feber? Har det vært slik lenge? Om du er bekymret ville jeg ha ringt legen ja.
KoneTilMannenMin Skrevet 27. juni 2008 Forfatter #4 Skrevet 27. juni 2008 naj han har ikke feber, er helt sig selv. merkte det inatt, har ikke varit sånn førr. vet ikke om jeg ska ringa HS... førstagangsmammor med sina små tulle problemer tenker de vel...
Anonym bruker Skrevet 27. juni 2008 #5 Skrevet 27. juni 2008 At man merker endringer med fontanellen er ikke uvanlig, men det er ok å dobbletsjekke Lykke til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå