Gå til innhold

Overtidsklubben.. Hvordan går det med oss?

Anbefalte innlegg

Skrevet

- 3 dager i dag..

Skal til legen i dag på "vanlig" svangerskapskontroll. Etter dette skal jeg vel fortsette mine kontroller på sykehuset...? Kanskje jeg er så heldig at jeg blir strippet i dag :)

Ellers er motivasjonen ennå helt grei :) Er nesten overrasket over meg selv. Andre maser og spør om jeg ikke skal ha ut denne ungen snart, som om jeg satt å holdt igjen her for å være ekkel. Hehe, mini er hjertelig velkommen nå, når som helst...!

Hvordan går det med dere andre overtidsdamer da?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

5 dager på overtid i dag, og ingen tegn til at noe er på gang. Skal på akupunktur i dag, kanskje det hjelper...

Frustrert og lei!

Skrevet

- 5 dager i dag...

Folk maser på meg oxo... Jeg tenker som så at ho kommer når ho kommer, men jeg er selvfølgelig lei og vil gjerne at ho kommer nå... Har prøvd masse forskjellige kjerring råd men ingen virker for meg..

Skrevet

Nå er jo jeg medlem her og..første dag i dag;) går foreløpig bra..Men var på kino i går kveld å så "sex and the city" filmen. Å når Charlotte fødte jenten sin klarte jeg ikke slutte å grine. hehe. da kjente jeg en inderlig lengsel etter lillegutt!! så håååååper han vil komme ut til meg snart..:)

Får håpe legen din gidd å strippe deg i dag da:) min lege gidd ikke det hun..

Skrevet

Ble ingen stripping nei.. ;)

Men fikk beskjed om å "jobbe" litt med saken hjemme, om sexlysten var tilstede ;) Så nå er vel helga her planlagt.. Hehe..

Skrevet

tja....6 dager over tiden nå. ble "strippet" på tirsdag, (jordmor ville ikke fordi hun mente det var en viss infeksjonsfare ved å gjøre det, så jeg dro på sykehuset for å få det gjort).

slimproppen gikk i går, men lite action enda. kan man ha sex etter at slimproppen har gått? kanskje det kan få fart på sakene?

har såvidt noen kynnere, men ikke noe å skrive hjem om...

jeg har det overraskende bra tross tung kropp.

veldig irriterende med urolige ben på kvelden, men ellers ikke mye å klage på, bare utålmodig. ; )

lurer på om jeg kommer til å trenge smertestillende... (førstegangsfødende)

noen som skal føde på ullevål i nærmeste fremtid??

Skrevet

e på -5 dagen. venter veldig utolmodig.ville at han sku komme før mamma reiser. skal på Ullevål, når tia e inne for det.kan nesten ikke vente :)

Skrevet

Jeg har hatt ganske kraftigere kynnere og vond korsrygg etter akupunktur i dag, men ser ikke ut til å utvikle seg til noe mer. Har også prøvd sex en del ganger de siste dagene uten at det har satt i gang noe.

Skrevet

jeg er også tre dager over terminen idag.. hadde jo håpet denne lille luringen snart ville komme ut.. Var på akupunktur idag selv, så du HILDEPILDE_75 også hadde vært det.. hvor fikk du nålene dine?? han stimulerte noen rie punkter i ryggen idag, men fikk ikke noe sammentrekning av dem idag.. jeg lurte på om du eller noen andre vet hvor "lang tid" det kan ta før stimulansen fra akupunkturen kan ta??

Skrevet

Jeg fikk nåler på hendene (mellom tommel og pekefinger), på føttene og litt over anklene. Ingen i ryggen med andre ord... Jeg har hørt at det er vanlig å reagere på akupunkturen innen 12 timer etter at du har fått dem.

Skrevet

Første dag, og første gang, på overtid....

Skrevet

Ja, da hadde man nådd - 5 dager, - 1 uke på overtid..

Lurer på hvor mye lengre jeg må gå.. Hadde vært så greit å vite ;) Mye lettere å "holde ut" da ;)

Skrevet

-7 dag på overtid..kjempe kjedelig at han ikke kom mens mamma va hær.Hadde gleda mæ til å vise han til ho. men da får ho vente til ferien som alle andre når vi kommer. Jaja.. ikke bare å bestille de små, dem kommer når dem sjøl finn ut av det.

Skrevet

-3 dager no..Å i dag er mens terminen min. Litt vemodig å gå forbi den og.. har han sittet seg fast mon tro?:P. Han har vel skjønt for en gal verden det er her ute og drøyer han så lenge han kan tenk eg. ikke noe dumming vettu;)

Skrevet

-7 dager nå... Og i dag er jeg så lei at jeg griner som en liten unge til tider...

Ingen kjerringråd hjelper heller...

Skrevet

Har tenkt på en ting i natt...

Jeg har jo hatt litt forskjell på ul-termin og mens-termin, og både jeg og legen min har hatt mest tro på mens-terminen. I dag er det 40 uker og 2 dager siden jeg fikk positiv graviditetstest, og den blir vel positiv først etter ca 2 uker...? Det vil si at jeg har gått gravid 42 uker nå.. Likevel må jeg nok gå en og en halv uke til før jeg blir satt i gang :( Begynner å bli litt urolig her. Lurer på om dette er helt bra for lillebaby.. Da har jeg jo vært gravid i over 44 uker...!

Vet av erfaring at jeg har "vanskelig" for å komme i gang av meg selv, og slik har de andre damene i familien også hatt det. Mamma gikk over 2 uker etter terminen med sine, og måtte bli satt i gang. Før dette var hun ikke moden engang, så man kan lure på hvor lenge hun hadde måttet gått uten hjelp.. Det samme skjedde for søsteren min, og for meg sist jeg gikk gravid. Det endte med stor baby, og fødsel som varte i flere døgn... :-|

Men, men... Dette nytter det vel ikke å fortelle på sykehuset...

Får forberede meg på 44 ukers svangerskap, med stor baby, langvarig fødsel, og overmoden baby som ikke er helt i form etter fødselen...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...