WP-TLogPeanut Skrevet 27. juni 2008 #1 Skrevet 27. juni 2008 Har hittil lånt badestampen til søs,men nå har hun henta den ettersom hun har fått ny baby Tenkte på å kjøpe badestamp selv til TL , men samtidig så har jeg ikke lyst vi har ganske så lite plass i leil. her,så stampen må i såfall stå inni dusjen. Og nå noen dager uten stamp har det sett så mye ryddigere og finere ut , uten den Er det slemt å la TL "bare" dusje?
Gjest Skrevet 27. juni 2008 #2 Skrevet 27. juni 2008 Absolutt ikke slemt ;o) Her "bare" dusja vi fram til vi flytta i hus. Nå har vi badekar, men det var fordi mannen min elsker å bade og veldig gjerne ville ha badekar på nye badet vårt...hehe..
♂ 06+sept.pie = Ferdig! Skrevet 27. juni 2008 #3 Skrevet 27. juni 2008 Her har vi stamp stående i dusjen, men trollungen vil bare dusje. Han blir to år i september. Dusjet sikkert det siste halve året. Vi bruker nå kun stampen ute om det er fint vær sånn at han kan bade på verandaen.
LegallyBlond Skrevet 27. juni 2008 #4 Skrevet 27. juni 2008 Nei, det synes jeg ikke. Vi hadde kun dusj fra jeg var 3-5 år, og har ikke tatt skade av et =) Kan ikke huske jeg savnet å bade heller. Kanskje hun kan låne ett badekar hos besteforeldre, tante e.l innimellom? Så blir det ekstra stas da!
MamiMaribel Skrevet 27. juni 2008 #5 Skrevet 27. juni 2008 Unger må da ikke bade:-) Unger syns det er deilig og morsomt å bade, men for renhetens skyld er vel en dusj like bra, hehe:-) Det fins sammenleggbare, små badekar du kan ha i dusjen, forresten. Se på www.loevebarna.no
Twintipp og himmelblå Skrevet 27. juni 2008 #7 Skrevet 27. juni 2008 Vi har badebalje i dusjen, går helt fint. Men, så har min skrekk for dusjstrålen da. Men, er hun fortrolig med å dusje, så går det jo fint:o) Men, hadde hun elsket å bade hadde jeg nok kjøpt en. Vi kjøpte en litt stor en på Europris vi, til 119,- eller noe, med propp:-)
WP-TLogPeanut Skrevet 27. juni 2008 Forfatter #8 Skrevet 27. juni 2008 Takk for svar alle sammen Vi går for dusjing vi , så får hun bade i stampen når hun sover over hos mimmi og hvis det passer sånn når vi er på besøk hos tante
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå