Gå til innhold

"MÅ" unger bade?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har hittil lånt badestampen til søs,men nå har hun henta den ettersom hun har fått ny baby :)

Tenkte på å kjøpe badestamp selv til TL , men samtidig så har jeg ikke lyst :P vi har ganske så lite plass i leil. her,så stampen må i såfall stå inni dusjen. Og nå noen dager uten stamp har det sett så mye ryddigere og finere ut , uten den :P

Er det slemt å la TL "bare" dusje?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Absolutt ikke slemt ;o) Her "bare" dusja vi fram til vi flytta i hus. Nå har vi badekar, men det var fordi mannen min elsker å bade og veldig gjerne ville ha badekar på nye badet vårt...hehe..

Skrevet

Her har vi stamp stående i dusjen, men trollungen vil bare dusje. Han blir to år i september. Dusjet sikkert det siste halve året. Vi bruker nå kun stampen ute om det er fint vær sånn at han kan bade på verandaen.

Skrevet

Nei, det synes jeg ikke.

Vi hadde kun dusj fra jeg var 3-5 år, og har ikke tatt skade av et =)

Kan ikke huske jeg savnet å bade heller.

Kanskje hun kan låne ett badekar hos besteforeldre, tante e.l innimellom? Så blir det ekstra stas da!

Skrevet

Unger må da ikke bade:-)

Unger syns det er deilig og morsomt å bade, men for renhetens skyld er vel en dusj like bra, hehe:-)

Det fins sammenleggbare, små badekar du kan ha i dusjen, forresten. Se på www.loevebarna.no

Skrevet

Nei. Vi dusjer bare vår gutt., :)

Skrevet

Vi har badebalje i dusjen, går helt fint. Men, så har min skrekk for dusjstrålen da.

Men, er hun fortrolig med å dusje, så går det jo fint:o) Men, hadde hun elsket å bade hadde jeg nok kjøpt en. Vi kjøpte en litt stor en på Europris vi, til 119,- eller noe, med propp:-)

Skrevet

Takk for svar alle sammen :) Vi går for dusjing vi , så får hun bade i stampen når hun sover over hos mimmi :D og hvis det passer sånn når vi er på besøk hos tante :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...