Mammaen til Noah Aleksander Skrevet 27. juni 2008 #1 Skrevet 27. juni 2008 i begynte med hormonspiral i slutten av januar,har hatt minimal mens siden den gang,bare vært litt når i har tørka me..men no e det nesten normal mens.nokken som har opplevd dette å at det har blitt mindre mens igjen??
Mammaen til Noah Aleksander Skrevet 27. juni 2008 Forfatter #2 Skrevet 27. juni 2008 ingen som kan svare???
Mammaen til Noah Aleksander Skrevet 27. juni 2008 Forfatter #3 Skrevet 27. juni 2008 absolutt ingen???
Iben guttemamma <3 Skrevet 27. juni 2008 #4 Skrevet 27. juni 2008 hei Jeg har hormonspiral, satt den inn i mars. Har hatt min første mens nå, fikk den for 2 uker siden. Det var veeeeldig lite, mest når jeg tørket meg. Men hadde også en eller 2 dager med "vanlig" mengde, men det er borte nå. Men syns jeg går å små-blør litt hele tiden jeg, det er kjipt! Vet ikke helt hva du spurte om, men svarer læll
mammaruska Skrevet 27. juni 2008 #5 Skrevet 27. juni 2008 Jeg satte inn H-spiral for 1 1/2 år siden. De første 6 mnd. blødde jeg i tide og utide, helt uregelmessig, av og til mye, men som oftest lite. Etter det har det bare vært litt brunt på papiret, når jeg tørker meg, eller i truseinnlegget. Har ikke trengt å bruke bind etter den tid:)) Har ikke opplevd akkura det samme som deg, men har ei venninne som nesten ikke har mens, men av og til får skikkelig blødning. Gynekologen hennes sier det er fordi hun har cyster som går hull på og blør.Og at dette ikke er uvanlig for de som har H spiral. Jeg satte min inn hos vanlig lege, men hun nevnte ikke noe om dette for meg. Og trenger bare å gå til vanlig gu annen hvert år. Mens min veninne fikk beskjed om å gå oftere nettopp pga disse cystene somkunne oppstå. Og de ville han holde under oppsikt. Du ble vel ikke klokere av dette kanskje:))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå