Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

noen som syns d har liten mage i forhold til andre, er i uke 21 og syns jg er ganske liten enda.. jg vil ¨så gjerne sjå litt meir gravid ut ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei, jeg er like langt som deg og har ikke noe spesielt stor mage nei. Men dette er min tredje og med de to andre har jeg hatt kjempestor mage på denne tiden så jeg bare priser meg lykkelig for at jeg slipper unna med en liten mage denne gang. Så prøv å tenk litt sånn, magen blir fort nok stor og det er tungt. Men om magen er liten eller stor så er det jo en baby der og det er herlig å tenke på;)

Det kommer litt anpå hva jeg har på meg om jeg ser gravid ut eller ikke, men har jo en liten kul da, så med trange topper synes det jo;)

Skrevet

Jeg har hatt liten mage helt frem til nå, men den siste uken har magen bare est utover i skremmende fart, skjønner ikke helt hvordan mageskinnet klarer å holde følge men jeg har da ikke sprekt ennå selv om det føles sånn om dagen ;)

Så du skal se den vokser etterhvert, men nå som det begynner å bli tyngre så skjønner jeg ikke helt hvorfor jeg stressa så fælt med denne magen, var egentlig ganske deilig med en liten og lett mage Ü

Skrevet

Jeg har ganske stor mage fra før jeg da... Er i uke 24, 25 i morgen. Bruker enda de "gamle" klærne mine.... Har kjøpt noe mammaklær, men de ligger godt i skapet enda:) Men den kommer vel :)

Skrevet

Jeg begynte å få mage i uke 24... Er nå i uke 26 og det vises så smått en liten kul.

Har hele tiden fått kommentarer på at jeg ikke har mage, og har nesten vært bekymret selv. Men det ser da ut til at den kommer.

Den kommer nok snart hos deg også. Nyt å ikke ha en stor mage i veien så lenge :)

Skrevet

Har også fått høre at magen min er liten, men i går var jeg på jordmorkontroll med første måling av sf-mål, og jeg lå akkurat på streken! Så det så! Er 24+0 nå.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...