Gå til innhold

Typisk purken!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Pft. Hvem vil vel ha et samfunn som oppfordrer til selvtekt. De skal selvsagt siktes om de mistenkes for å banket opp fyren.

Skrevet

Hadde heller konsentrert meg om overgriperen jeg men.

Skrevet

Hvorfor skulle de to tingene utelukke hverandre?

Skrevet

Fordi den ene tingen forårsaket den andre.

Skrevet

Øh, hva så? Det er da ingenting som forhindrer politiet fra å etterforske begge forbrytelsene.

Vil du ha et samfunn hvor det er opp til privatpersoner å straffe forbrytere etter eget, gjerne voldelige, forgodtbefinnende?

Skrevet

er ikke alle enkeltpersoner som kan dømme en situasjon. så visst alle skulle banka løs på alle de syns gjorde noe var feil i dems syn så hadde det ikke blitt mindre krig.

er jo allmennkunnskap at overgripelse er en feil handling, men hva med andre ting da. alle er forskjellige å de fleste har veldig delte meninger om ting..

Skrevet

Jeg synes det hvertfall er mer skummelt at en voksen mann går å beføler fremmede jenter enn at noen banker han som en hevnreaksjon.

Skrevet

Saken om han som befølte jenta blir sikkert henlagt pga "bevisets tilstand", og så får guttene prikk på rullebladet, bot og samf. tjeneste. DET er typisk norskt!

Jeg ble BANKA av eksen min. Anmeldte han, vitna i retten (mens han satt og hørte hele historien min, mens jeg fikk ikke høre hva han sa!), hadde bilder m/blåmerker og vitner etc. I retten så leste de opp min nye adresse (flytte til en ny by pga han og fikk hemmelig nr.). Takk skal du ha!

Resultat: Han fikk betinget dom og dømt til å betale 5000,- kr som han seff. aldri betaler da han uansett har xxx antall inkasso saker og innkrevningssaker hos statens inkrevningssentral. Heldigvis fikk jeg nå i det minste erstatning av kontoret for voldsoffererstatning heldigvis da). Men uansett typisk norsk!

Håper folk ikke slutter med hevnaksjoner! Loven tar mer hensyn til overgriper enn skadelidte!

Skrevet

Jaaaaaaaaaaaaaaaaa, la oss ta saken i egne hender. Akkurat slik dem gjør i Iran!! God ide...

Skrevet

Ja, jøss. Blodhevn fungerer jo så glimrende i Albania og lignende. Du kjører over katta mi, jeg kverker bikkja di, du skyter mot huset mitt, jeg kidnapper ungen din osv. - hvem vil vel ikke ha det sånn.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...