Sunniva78 har to små Skrevet 27. juni 2008 #1 Skrevet 27. juni 2008 Gutten vår er helt propell i senga, legger seg på tvers øverst oppi senga, og da også på magen... Vrir og vender på seg, og jeg finner ham på magen hver gang jeg er inne og ser til ham. Noen her som har erfaring med babysafe? Blir ikke babyen sint og frustrert om han ikke får bevege seg fritt? Hmm, det vurderes litt frem og tilbake her i huset, men det hadde vært deilig å vite at han lå "skikkelig" i senga si. Han sover godt, men jeg klarer ikke å slappe av når han turner rundt slik! Er 4 mnd forresten.
ida2007 Skrevet 27. juni 2008 #2 Skrevet 27. juni 2008 Vi kjøpte babysafe for en liten stund siden, og det fungerer helt perfekt for oss! Hun snudde seg til magen hele tiden, men ville ikke sove slik...Hun gjør ingenting av å ligge i safen, så vi er veldig fornøyd! Det er iallefall verdt et forsøk.Hun er 6 mnd nå og har brukt den i ca 1 mnd.
Sunniva78 har to små Skrevet 27. juni 2008 Forfatter #3 Skrevet 27. juni 2008 Ok, høres flott ut! Hvor kjøpte dere den? Merke?
ida2007 Skrevet 27. juni 2008 #4 Skrevet 27. juni 2008 Kjøpte den på Barnas Hus. Merke Toddler Tools. Tror den kosten 399,-.
Mooncake Skrevet 27. juni 2008 #6 Skrevet 27. juni 2008 Jeg bruker posen, uten å binde den fast. Posen i seg selv hindrer bevegelsene når de er så små. Funker perfekt for oss.
Sunniva78 har to små Skrevet 27. juni 2008 Forfatter #7 Skrevet 27. juni 2008 Vi har hatt den fra Ikea, som nå er trukket tilbake. Men den var den ingen vits i, snudde seg lett som bare det... Et spm til dere... Er posen så tynn at man kan ha teppe/ dyne over? Synes det blir så lite lunt med bare posen liksom..!
ida2007 Skrevet 27. juni 2008 #8 Skrevet 27. juni 2008 Ja posen er tynn. Jeg har et ullteppe over posen. Hvis det er veldig kaldt så tar jeg dyne også på.
Steinbukk77 Skrevet 27. juni 2008 #9 Skrevet 27. juni 2008 Vi bruker også pose som "bindes i senga". (huff det hørtes da fælt ut...) Snuppa trives i den. HUn har brukt den fra ho var ca 5 mnd. Er i dag over året. Slik det er blitt nå, sover ho faktisk best i den. Kostet ca 400 kr mener jeg å huske
Steinbukk77 Skrevet 27. juni 2008 #10 Skrevet 27. juni 2008 Bruker dyne oppå! Og bare et teppe oppå på de aller varmeste sommerdagene!
Sunniva78 har to små Skrevet 27. juni 2008 Forfatter #11 Skrevet 27. juni 2008 Ja jeg tror vi bare må prøve en slik pose. Ligger lenge før han sovner nå, for han vrir seg og ruller rundt oppi senga. På kveldene er det jo greit, da holder jeg et øye med han. Men på natta kan han jo havne under dyna etc, så jeg sover ikke så godt. Ikke liker jeg at han ligger på magen og sover heller. Blir vel en tur på butikken litt senere i dag ja:-)
heldigec Skrevet 27. juni 2008 #12 Skrevet 27. juni 2008 De fleste babyer trives best når de ligger trangt og gjerne fastbundet - det er trygt for dem, de slipper å våkne av at de snur seg, de slipper å våkne av at de har sparket av seg dynen - og ikke minst - mamma slipper å være urolig for at de snur seg. Men veldig viktig å feste den STRAMT så ikke de snur seg og setter seg fast i posen! Har brukt det på begge mine og mener at det er mye av grunnen til at de sover godt hele natten! Kanskje den lureste "oppfinnelsen" som finnes til barn, spør du meg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå