På vei igjen? Skrevet 27. juni 2008 #1 Skrevet 27. juni 2008 I natt har jeg vært oppe en gang i timen og tisset. Slitsomt! Hadde masse mensensmerter i går i både korsrygg og mage, og smertene i korsryggen sitter liksom lenge etterpå og, så hadde problemer med å sovne i går. Sovnet til slutt da. Er i uke 35+1.
mamma tiL 1stor+2små Skrevet 27. juni 2008 #2 Skrevet 27. juni 2008 Kjenner til problemet,slik har jeg holdt på en god stund nå og begynner å bli virkelig trett av å ikke få sove skikkelig på netten,i tilegg har jeg harde kynnere og maserier,så her i gården er det ikke masse søvn for tiden. Samtidig er det jo så herlig å tenke på at jeg har en flott jente i magen,som ligger og vokser og gjør seg klar til å komme til denne verden. At jeg enda kan beskytte henne mot alt vondt,mot farer som truer (til en viss grad da,en kan jo bli påkjørt når en går ut f.eks,men slik kan en jo ikke tenke på)
togutter-08og10 Skrevet 27. juni 2008 #4 Skrevet 27. juni 2008 Jeg må opp flere ganger om natten for å tisse jeg også... da er beina så stive at jeg føler meg som om jeg er 90 år, føler meg gravid i anklene jeg.. Ellers er kroppen fin.
En snupp - og en knert i magen Skrevet 27. juni 2008 #5 Skrevet 27. juni 2008 Kjenner meg såå igjen. Er oppe en til to ganger per natt (fra ett til åtte, har litt lakenskrekk om dagen og får sjelden lagt meg før), og er så stiv i korsryggen og knærne at jeg omtrent går i 90 grader de første meterne fra sengen mot badet. Ser sikkert utrolig dumt ut Stivner på en måte i den stillingen jeg sover i, og jeg klarer ikke sove rett ut lenger, så da så... Men det blir jo bedre på dagen når jeg er i bevegelse. Men litt småvondter (og noen store) er jo disse små verdt uansett - sant?
Skrekkblanda fryd *mamma* Skrevet 27. juni 2008 #6 Skrevet 27. juni 2008 Jeg er oppe for å tisse ca hver andre time hele natten. Godt jeg er sykemeldt så jeg kan ta igjen litt søvn på formiddagen, eller hadde jeg ikke overlevd I det siste har jeg opplevd en slags støtfølelse etterfulgt av trangen til å tisse (vanskelig å forklare støtet, nesten som en mild, mild form for enkemannsstøt) Innbiller meg at det er vesla som ligger og bokser mot blæra.
En snupp - og en knert i magen Skrevet 27. juni 2008 #7 Skrevet 27. juni 2008 Så det er flere som har det sånn altså? Men jeg synes det kommer litt for ofte til å være babyen som kommer med en knytteneve... Kanskje bekkenbunnen faller litt raskt nedover etter at man har spent seg for å holde på urinen? Eller er det hodet som kommer kjapt ned når man plutselig slapper av i bekkenbunnen? Jeg har mange teorier, men egentlig ingen aning
På vei igjen? Skrevet 27. juni 2008 Forfatter #8 Skrevet 27. juni 2008 Ja sånn støtopplegg har jeg også følt, veldig vanskelig å forklare men kjente meg godt igjen i det du beskriver.
Vannmann-86*med-liten-Emil Skrevet 27. juni 2008 #9 Skrevet 27. juni 2008 jess..Er seriøst drittlei av all den dogåingen nå! Er vel på do en 20 ganger i døgnet tror jeg..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå