Anonym bruker Skrevet 27. juni 2008 #1 Skrevet 27. juni 2008 Tulla vår har ikke ro i kroppen til å sitte på faget mer enn to sekunder. Spør vi om en kos, så er det kinn mot kinn i ett sekund. Skulle så ønske at hun hadde roa til å slappe av litt og kose med oss. Er det alderen, eller har vi bare produsert ei speedy frøken?
Anonym bruker Skrevet 27. juni 2008 #2 Skrevet 27. juni 2008 jenta vår har heller ikke ro i kroppen til noe kos..samme som dere,2 sek kinn mot kinn,så må hu videre...håper det bare er alderen,hehe...
Anonym bruker Skrevet 27. juni 2008 #3 Skrevet 27. juni 2008 Det er nok alderen du:) Når de nærmer seg 2år begynner barnetv å bli spennende - da vil de gjerne sitte i mammas fang. Vi får se frem til den tiden.
Mamma til to tette Skrevet 27. juni 2008 #4 Skrevet 27. juni 2008 Ja han gikk fra kosegutt til speedyrundtomkring på noen uker. Nå får vi gjerne litt kos tidlig om morgen og rett før leggetid. Resten av tiden er vi heldig hvis vi får en klem på halvt sekund mens han er på vei til noe annet. Travel vettu
En Prins + Prinsesse Skrevet 27. juni 2008 #5 Skrevet 27. juni 2008 min 1 åring har absolutt ikke ro i kroppen... eneste gangen han ligger stille i fanget mitt er når han får mme! =)
SaftSuse *Overtid* Skrevet 27. juni 2008 #6 Skrevet 27. juni 2008 Han har som regel ikke tid til sånt, det går jo ikke ann å sitte stille! Hehe... Hvis han er veldig trøtt kan vi være heldige å få litt kos, skulle ønske det var litt oftere ja.... Han er forresten 14 mnd.
♥♥♥Mamma til nr 2 i Mai-09♥♥♥ Skrevet 27. juni 2008 #7 Skrevet 27. juni 2008 Da er nok jeg en av de heldige da, hihi... Men min er 17 mndr da...... Han sitter masse på fanget og koser, spes når han får suttn sin:) Vi koser om morgenen i senga, ser barnetv når vi står opp, sitter på fanget og våkner ånkli til etter han sovet dupp., og ser barnetv på kvelden og koser:)
Alba44 Skrevet 27. juni 2008 #8 Skrevet 27. juni 2008 På langt nær ikke så mye som da han var yngre, men vi koser mye fortsatt. Ofte litt tvangskosing fra mannen og meg. Hehe..."Kose med mamma nå da" ) Noen ganger tar han skikkelig tak rundt meg og kooooser, og da blir jeg så glad :-D
Mamma til to tette Skrevet 27. juni 2008 #9 Skrevet 27. juni 2008 Ja de spontane gode kosene når han bare kaster seg i armene mine og begraver hodet i kroppen min og sier "aaaahhhhh" er fantastiske ,-) like gode hver gang!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå