Blomsterenglene Skrevet 27. juni 2008 #1 Skrevet 27. juni 2008 Jeg har en diger kul inni munnen, ved siden av blemma, og den er utrolig vond! Den ligger akkurat i kjeven, så jeg skraper borti den med tenna når jeg spiser, drikker og prater. Jeg klarer heller ikke gape ordentlig, for det virker som om kjeven har blitt støl.. Kan Paracet hjelpe?
Libido- Skrevet 27. juni 2008 #2 Skrevet 27. juni 2008 Google ordet flan, og se om det er det du har. Isåfall hjelper det å bruke tannkrem uten såpe. Zendium som fås på apoteket er uten.
Blomsterenglene Skrevet 27. juni 2008 Forfatter #3 Skrevet 27. juni 2008 Hmm.. Når jeg gjorde det, kom det opp masse oppskrifter og greier.. Og søkte jeg på bilde, kom det masse kaker..:S
Libido- Skrevet 27. juni 2008 #6 Skrevet 27. juni 2008 Min feil =) After heter det.. skjønner ikke hvor jeg har fått ordet flan fra.. hehe. http://www.pasienthandboka.no/default.asp?mode=document&documentid=2175
Blomsterenglene Skrevet 27. juni 2008 Forfatter #7 Skrevet 27. juni 2008 Ja, er sånn jeg har foran kulen.. Men den er ikke så vond, eller, jeg merker den ikke fordi kulen er så stor i forhold! Våkna i natt at jeg hadde så vondt der at det stålte opp i tanna mi.. Det har heldigvis gått over nå da.. Jeg klarte ikke spytte når jeg pussa tenna i stad heller.. Håper det går over snart..
suseduse Skrevet 27. juni 2008 #8 Skrevet 27. juni 2008 du får kjøpt en spray på apoteket som skal hjelpe... husker ikke hva den heter, kjøpte den i forbindelse med lillemann hånd - fot - og munnsykdom. bare spør etter en spray som hjelper mot after.
Matilde og Sofie mor Skrevet 27. juni 2008 #9 Skrevet 27. juni 2008 Jeg har av og til blemmer i munnen, og da pleier jeg å skylle munnen med aloe vera- juice. De selger det på helsekost. Den smaker ganske dårlig, men jeg synes det hjelper veldig. Da forsvinner blemmene ganske fort.
Gurine Skrevet 27. juni 2008 #10 Skrevet 27. juni 2008 Skyll med vann med vademecum dråper i. Smaker friskt og sterkt, og gir frisk pust. Jeg pleier å blande så sterkt som jeg orker. Dette virker litt desinfiserende, og pleier å hjelpe når jeg har munnsår. Skyller noen ganger hver dag. Syns det hjelper mot sår hals også jeg, da skyller jeg så langt bak mot halsen som jeg klarer.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå