Januarbaby2014 Skrevet 27. juni 2008 #1 Skrevet 27. juni 2008 Hvordan var nå dette igjen?? Hadde ikke slik sist jeg var gravid... Kom litt slim med en del blod i, hva er dette? Tegningsblødning? Slimproppen? Skal ikke det være mer som en klump kanskje? Hmm... Nå er utfloden litt mer lysrosa. Har termin i morgen. Veldig takknemlig for svar! =)
julijente Skrevet 27. juni 2008 #2 Skrevet 27. juni 2008 hei! Jeg hadde selv masse gult og lyserosa slim i morges. Regner med at dette er slimproppen. Har selv 13 dager til termin. Kjenner noen mensmurringer.
Januarbaby2014 Skrevet 27. juni 2008 Forfatter #3 Skrevet 27. juni 2008 Jeg hadde ikke noe gult slim, var tynt, blankt slim med ferskt blod i. Får håpe at det ikke blir noen fødsel enda, har lyst å drøye det litt til!
Chris&Alex♂♂ Skrevet 27. juni 2008 #4 Skrevet 27. juni 2008 jeg fikk det, ringte føden og dro inn for å se og hadde 2,5 cm åpning. var der i 14 timer så kom han. men jeg hadde riesmerter før slimet kom den natta, og slimproppen hadde gått tidligere på kvelden. jeg ringte siden det kom blod og fikk beskjed om å komme inn.
Januarbaby2014 Skrevet 27. juni 2008 Forfatter #5 Skrevet 27. juni 2008 Jeg hadde en del smerter i går, både i mage og rygg, tror egentlig at det bare var de vanlige maseriene som jeg pleier å ha. Må man kontakte føden når man har blødning? Siden jeg er så nærme termin så er det vel kanskje ikke noe å bry seg om? Er vel ganske vanlig å ha en blødning på denne tiden...!? Hmm....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå