Gå til innhold

I morra 28. juni skal jeg gifte meg :)))))))))))

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tenk snart er den store dagen for oss bare en dag igjen til bryllupet gud hjelpe meg den siste mnd har gått fort :)!

i går når jeg satt hos fotpleia mi så ringer venninna mi å spørr om det er forsent å melle avbud til bryllupet! sønnen hennes på 17 år måtte jobbe alikevel grrrrrr og "dumme" sønnen (som jeg også er fadder til)

si selvf JA.....

jeg sier til venninna mi at fristen gikk ut på mandag! og at det blir for mye styr med lister og bordplassering hvis han ikke kommer.....

hun sier da at de kan hente han på jobben kl 15 (vi skal gifte oss kl 14)

mottagelsen er jo ikke før 1630 så de rekker jo dette alikevel!

synes ikke dette er grunn nok til å melle avbud når man er bedt i et bryllup! hadde jeg vært mamman hans så hadde jeg ringt til sjefen å sagt at han er bedt i bryllup (noe ikke sjefen vet)!

sønnen er ikke så voksen at han tørr å si det! og han har ALDRI sagt nei til å jobbe heller så første gang må jo være den første!

han går på skole så dette er bare en lørdagsjobb/sommerjobb

så spørr venninna mi om jeg synes hun skal holde en tale?

det må du avgjøre selv det vil ikke jeg si hverken ja eller nei til

(har bare ei venninne i bryllupet)

min fotpleier som hørte hele samtalen synes dette her var helt håreisende å komme med 2 slike spm 2 DAGER før bryllupet det burde hun latt være synes hun, og det er jeg enig tror jeg har litt annet å tenke på enn å tenke på om hun skal holde tale og om sønnen skal jobbe ?!

blir noen syke på bryllups dagen ja da er det en god grunn til å ikke komme, men at sønnen skal jobbe er INGEN god grunn!

selv om det er mine foreldre som betaler bryllupet så vil jeg ikke at de skal kaste ut 1000,- bare pga en måtte jobbe!

Videoannonse
Annonse
Gjest dagdrømmer
Skrevet

Så gøy med bryllup!!:) Tenker du er litt gira nå;)

Enig i at det er litt sent å melde avbud to dager før dagen, hvis han har mulighet til å si nei til jobbing. Og så var det jo rart å si melde avbud hvis han er ferdig å jobbe før bryllupsfesten uansett. Da er det jo bare å beklage at man ikke rekker kirken, det er vanligvis uproblematisk. Men det er ikke moras jobb å ringe sjefen hans, syns jeg, når han er 17 får han stå for det selv;)

Så blir det spennende å se om venninna di snekrer sammen en tale:) Hun tenker sikkert ikke over hvor mye du har å tenke på, og vil gjerne gjøre det på den måten du ønsker. Litt sent å spørre, og kanskje bedre å diskutere med toastmaster enn brud sånn rett oppunder, men men.

Masse lykke til i alle fall!! Stor dag det der:D

Skrevet

Ja sønnen burde være såpass voksen å kunne klare å si nei jeg kan ikke pga jeg skal i bryllup. Det er heldigvis de som må stresse å hente han på jobben og så dra hjem å dusje og kjøre til lokalet!

kanskje jeg sender en sms å hører hvordan det blir om han skal jobbe eller ikke...

venninna mi har vært gift i 11år så hun husker nok sikkert ikke så mye 2 dager før bryllupet ville jeg tro..

Skrevet

jeg ønsker deg masse lykke til ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...