Anonym bruker Skrevet 27. juni 2008 #1 Skrevet 27. juni 2008 Hehe føles nesten sånn Er høygravid med svangerskapskløe og annet så soving er stort sett et ukjent ord for meg og på dagtid har jeg en vilter et åring så da blir det ihvertfall ikke noe søvn. Igår/natt for første gang på en uke at jeg har sovnet tungt og nok ville sovet natten gjennom. Sovnet utrolig nok rundt tolv. Halv 3 ringer telefonen, da har vannet til søsteren min gått. Vi skal ha elsdte der når ho går i fødsel. Ho har ikke rier men må på sykehuset til sjekk siden hodet ikke hadde festet seg på sjekk tidligere idag. Så hvis ho ikke blir sendt hjem igjen så blir vi barnevakt i kveld og ellers så blir det ihvertfall fødsel en gang i løpet av helga. Og etter en slik spennede telefon så er jo jeg klart lys våken, hehe. Ikke snakk om å sove igjen nei. Så nå sitter jeg her da å knasker isbiter og klør (får ikke spise eller drikke annet en vann for jeg må ta noen blodprøver i morgen/dag.) Og finner ut hvordan vi skal legge om planene for helga siden vi ikke kan reise for langt hjemmefra hvis de kommer med ungen. Vi bor nemmelig rett ved sykehuset min søster har fødeplass på. Spennende å se hvilken dag min lille nevø har tenkt å komme. Siden ho ikke har ordentlige rier så kan det jo ta et par dager . Men snart blir det ihvertfall nå som vannet har gått. :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå