Solstrålen80 *gutt og jente* Skrevet 27. juni 2008 #1 Skrevet 27. juni 2008 vært på do,flere ganger (hehe) slimproppen gikk isted,å det sildret litt etter jeg var ferdi med å tisse,litt fostervann kanskje. opp å spiser litt nå,håper det ikke dapper av. har vært 5 min mellom riene og har vart i ca. 45 sek
Solstrålen80 *gutt og jente* Skrevet 27. juni 2008 Forfatter #2 Skrevet 27. juni 2008 3 timer skulle det stå
Gjest mooby21.juli:)*høygravid* Skrevet 27. juni 2008 #3 Skrevet 27. juni 2008 når har du termin? Slimproppen min gikk i 5 tida igår da jeg var på do. Neste gang jeg var på do var det enda mer slim og flere blanke geleklumper. Men jeg har ikke termin før 21.juli da/menstermin 13.juli. Hvordan kjennes riene dine ut?? Synes det er spennende å høre jeg:) Du er heldig;)
Solstrålen80 *gutt og jente* Skrevet 27. juni 2008 Forfatter #4 Skrevet 27. juni 2008 9.juli ga seg etter ca. 4 timer så her sitter jeg snytt å trøtt mensmurringer i låret å nederst i magen når magen trakk seg sammen. vooooonndt ja!!! men stoppet jo da
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå