Gå til innhold

Sambo er elendig i sengehalmen...:(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg traff sambo for to år siden, ja, allerede da var han en taper i senga. Ikke vet jeg hvorfor jeg bagatelliserte det så lite den gan (dumt gjort..). Men vi hadde en åpen dialog fra første stund, og han vet hvorfor han ikke "virker". I følge ham var han en vanlig mann med mye lyst og liv ( i junior)) inntill han ble sammen med en kjerring (grrr) som voldtok ham mange ganger og tvang ham til sex. Etter dette (5 år siden) har han bare ikke funka. Og det er jo forståelig. Jeg trodde dette skulle bedre seg når vi ble bedre kjent, osv. Tydelig naivt. Jeg er super gald i sex, sex har alltid betydd masse for meg, og jeg liker og elske så og så hvor som helst og når som helst. Med min samboer har jeg enda ikke hatt sex annet sted enn under dyna på soveromme etter vi har lagt oss på kvelden. AAAArgh! Jeg har prøvd alt jeg kan tenke meg av vennlige ord, tålmodighet, dildoer, blonder, kremer, filmer og bøker. Jeg har send ham e-poster, sms´er og nice (håper iallefall,hehe) bilder av meg selv. Ikke en dritt funker. Om han føler jeg har tatt opp emnet for hyppig, eller føler seg presset, nei da blir han impotent et par måneders tid før junior igjen tør vise seg, dog ikke i dagslys. :( Jeg har foreslått samtaler med psykolog eller sexolog,jeg har sagt jeg kan betale, han kan gå alene eller vi kan gå sammen. Han avviser dette irritert, og sier at problemet blir større om jeg lager storm i et vannglass. sukk. Vi har sex kanskje tre ganger i måneden, alltid på mitt initiativ. Det foregår i en stillig (akk du kjedelige misjonær...) og uten en lyd fra ham. Han jokker seg ferdig til det går for ham. Jeg har prøvd (tro meg!) å vise ham klitoris, vorspiel, suging, slikking, what ever. Ingen ting "faller i smak" hos gubben. Jeg liker såklart de to minuttene sexen varer, men skulle så veldig ønske at vi kunne gjort noe mer ut av det...I det siste har jeg fantasert intenst og nesten irriterende mye om en elsker. Jeg ser alle menn jeg treffer på gaten som en mulig potensiell sekksualpartner, og drømmer klissvåte drømmer om alle mine kamerater og venninners samboere. Herregudl. Min egen respektive (aseksuelle) dukker ikke opp i en eneste drøm. Jeg forbinder ham ret og slett ikke med sex...:(

What to do?

Han er ellers perfekt. Han er drømmepappa til drømmebarna mine (vi har ingen barn, men vi ønsker sterkt. Ikke lett når det er milevis mellom sædavgangene...), han er snillest i verden, han er flott, kjekk, fantastisk, nydelig, drømmemannen (...) and so on. Alt er etter min mening og smakl i skjønneste orden bortsett fra dette stadig voksende seksualproblemet.

Krever jeg for mye, og har jeg vært for bortskjemt tidligere i livet med partnere? Hva kan jeg gjøre? Jeg elsker ham, men dette tar mye tid og kapasitet i hodet mitt. De siste ukene har jeg tenkt så lang som at skal jeg virkelig lage barn med en som trolig ikke noen sinne kan gi meg et godt knull? Skal jeg finne meg en elsker i en annen by (ikke vanskelig...) og leve mitt komemnde familieliv med mann og barn i en by, og ha diskre sex i en annen? Tenker liksom nesten at mannen min ville fortsått dette om han en gang i fremtiden skule finne ut (hvis jeg fikk meg en elsker) at jeg hadde sex på si, han vet jo hvor mye sex betyr for meg, og hvor lei meg jeg er for at det ikke er ok i vårt forhold. Men selvsagt ahdde han blitt såret, og om mulig enda mere innsnødt. Akk!

Jenter, kjenner dere noen, vet om noen eller har lest om noen i en slik situasjon? Hjelp med et råd eller to, alt slukes med den største takknemlighet:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Uff, dette er et helt på jordet svar; MÅ dere kalle dem sambo???

Tenker bare på Jumbo og Amandus dukkemann,jeg...

har lite med råd og komme med, annet enn at du kanskje skal være glad for det du har, og jobbe mere med han. Lære han opp litt.

;o) enda jeg ikke leste hele innlegget ditt,håper jeg det var et svar...

Skrevet

Det finnes terapauter som har dette som spesialfelt. Mye bedre å forhøre seg der en her inne på bim. Dette ordner seg. Du er jo svært glad i han.

Skrevet

Skaff deg en elsker du. Det får han bare tåle når han ikke klarer å prestere. Hvis han elsker deg unner han deg lykke og nytelse!

Han høres jo helt tilbakestående ut...

Skrevet

Siden han ikke vil få hjelp, kan kanskje du oppsøke hjelp, få råd på hvordan du skal takle situasjonen deres!

Vil ikke anbefale elsker iallefall, av respekt for din samboer, som tydligvis har vært gjennom nok, tidliger blitt voldtatt og så er hans samboer utro pga senskdene av voldtekten!

Skrevet

Han har jo ikke respekt for henne, så hvorfor skal hun ha det for ham?

Skrevet

hvorfor har ikke han respekt for henne?

Han sliter jo tydligvis med dette, mange måter å takle det på, han kan jo ha respekt for henne alikevel

Skrevet

Hun har jo prøvd å vi ham hva hun liker, men han tenker bare på seg selv. Da har han seg selv å takke hvis hun får det hun trenger hos noen andre? Og hallo? Voldtatt flere ganger av en dame? Hun skulle jeg likt å sett... Han også egentlig. Jaja...

Skrevet

Hva faen? Menn kan da bli voldtatt av kvinner, det er bare et stort tabu i samfunnet, sikkert derfor samboeren til HI vegrer seg å oppsøke psykolog.

Og til deg HI: Hvor mye maser du egentlig på samboeren din om sex?

Skrevet

Hun maser mye, ser du ikke det?

Jeg bare lurer på hvordan hun har klart det fysisk jeg for faen!

Skrevet

Ja, det virker som hun maser mye, men det kan jo hende at det er snakk om ting hun har gjort over 2 år. Å mase på et voldtektsoffer om sex vil jeg se på som misbruk faktisk.

En dame kan jo bruke en gjenstand og stikke inni rumpa på mannen, hun kan også dope ham eller knekke ham ned psykisk for så å runke han til han får stå. Menn får jo stå mange ganger i løpet av dagen uten at det trenger å være noe seksuelt innvolvert, de kan derfor også få stå av å bli misbrukt seksuelt.

Skrevet

mange måter å klare det på fysisk, håndjern f.eks, dope han, at hun er større enn han.....

Skrevet

Er kun med på det med doping. Men etter første gang burde han vel skjønne tegningen...

Skrevet

ja det burde vel jenter som har blitt voldtatt flere ganger også det da?

Skrevet

Er jo lett å bruke psykisk makt på folk. Tenk på alle dem som lever i et voldlig forhold. Hvorfor drar de ikke bare vekk fra det? Det er jo en enkel fysisk ting å gjøre, men pga psykisk tortur så blir man hjernvaska, men blir knust som en bille og får ikke til å dra.

Skrevet

Joda, men de blir vel ikke dopet hver gang.

Jaja, huff huff, får dårlige vibber av dette her. Sorry, men jeg klarer bare ikke se det for meg, og konkluderer med at dette enten er en unnskyldning fra samboeren hennes for å slippe å ha sex med henne, eller at hele innlegget er tull og tøys...

Skrevet

Er det mulig??? Her undergraver du alle seksuelle overgrep menn har blitt utsatt for av kvinner! Ikke rart at dette er tabu i samfunnet når man blir møtt med sånne uttalelser. Det er fullt mulig for en kvinne å voldta en mann dessverre.

Skrevet

Jeg synes du virker fullstendig overfokusert på sex. Har mannen alle andre kvaliteter du ønske rhos mannen i ditt liv, så må du begynne å fokusere på dem. At han (i dine øyne) ikke er en perfekt sexgud må du klare å ignorere. Mannen min er lite handy av seg, og ikke interessert i å lære. Det irriterer meg at jeg alltid må gjøre handy-ting (vi har bl.a. et gammelt hus), men så lenge han er en topp mann på andre områder får det bare være.

Livet er mye mer enn et godt knull.

Skrevet

Synes du skal oppsøke hjelp jeg, for det er helt tydelig at du takler dette problemet på helt feil måte... Det sitter veldig langt inne for en mann å oppsøke hjelp for slike problemer, derfor må du gjøre det for han. Forhåpentligvis kan en psykolog eller sexolog gi deg en forståelse for de psykiske og fysiske sperrene mannen din har etter overgrepene og gi deg noen "verktøy" du kan bruke for å hjelpe han videre..

Overgrep gir desverre skader for livet og jeg synes du viser lite forståelse for det.

Skrevet

Nå er det vel stor forskjell på "handy-evner" og seksuelle evner....

Viktigheten av sex i et forhold er individuell, og syns absolutt ikke HI overfokuserer på sex. Dessuten så er det vel sånn at jo mer påtagende hans manglende sexlyst er, jo mer oppsatt blir hun på det.

Til HI:

Syns du skal være helt ærlig om hva du tenker. Fortell han at dette er et stort problem for deg, at du til og med har vært innpå tanken om å skaffe deg en elsker, for å illustrere for han hvor viktig sex er for deg.

Det er jo et poeng at han også må være villig til å jobbe med forholdet deres, og dermed ta imot hjelp fra psykolog eller sexolog!!

Skjønner veldig godt at du stiller deg tvilende til å være med en mann som ikke er interessert i å engang prøve.

Skrevet

Hjelpes for noen svar du får her inne....(:

Mannen din har vært utsatt for noe som har skadet han på det seksuelle planet.

Han trenger hjelp fra psykolog..

Dere må også etter hvert gå til sexolog sammen, sånn at han får et innblikk i dine følelser..

Hvis ikke dette hjelper tror jeg du bør finne deg en annen. Sånn som forholdet er nå vil dere aldri bli lykkelige.

Vent med barn til du ser om det er mulig med en forandring..virker kanskje litt kynisk dette, men det er det jeg ville gjort.

Skrevet

Vil si at jeg også er litt kynisk på dette området.

Jeg ville, i kveld, satt meg ned med mannen min å fortalt han om mine tanker og følelser rundt dette, og også latt han vite at jeg har lekt med tanken om en elsker. Bare for å illustrere hvor mye sex betyr for meg.

At han har opplevd noe grusomt har jeg full respekt for, men likevel skal dere to fungere sammen som et par og du har også dine behov - og utifra innlegget ditt så virker det som om at han ikke engang gidder å prøve. Og da er liksom sympatien fra meg vekke.

Ja, det er et tabu-lagt tema i dette landet, dessverre. Ikke ofte man hører om menn som har blitt voldtatt av kvinner. Men han trenger hjelp! Og om han ikke tar i mot den hjelpen, i form av psykolog, så.. What can you do? Sex er mye i et forhold. Det er nærhet, varme følelser.

Jeg hadde ikke klart meg uten iallefall...............

Skrevet

Ville ha tatt med en vibrator i senga i hvertfall, så har du det godt når dere har sex. Hvis ikke får du ha litt sex på egenhånd i ny og ne? Hvis han ikke fungerer så fungerer han ikke..

Skrevet

Du har to valg:

1. bare godta at du ikke kommer til å få det bedre i senga. Han vil rett og slett ikke forandre seg.

2. gjøre det slutt. Sex er viktig, og når du er aktiv på dette området, og ikke han, så ser jeg ingen annen mulighet. Dessverre er han blitt ødelagt, men det betyr ikke at du skal måtte leve med det. Hadde ikke vært utro-. Gå i stedet. Er mange fisk i havet;)

Skrevet

Prøv å¨snu problemet rundt, som kanskje er mer vanlig. Typen hadde dumpa dama tvert i de fleste forhold hvis dama ikke ga han sex. Ihvertfall i aldersgruppen 18-38, så kom ikke her og si at det er HI som er problemet. Mannen er tydeligvis skada på det psykiske og det fysiske plan, og vil ikke ta i mot hjelp. Han blir sint når du tar det opp, og får det kanskje til å virke som det er hos deg problemet ligger?

Du har hatt disse følelsene i 2 år og du er tydeligvis en seksuell person som er glad i sex som veldig mange er. Tro meg problemet blir ikke bare borte av seg selv og når det ikke er forbedret på disse to årene, så blir det ikke bedre etter 4-6-8 år...

Han er kanskje en veldig fantastisk person som du elsker over alt, men jeg synes han er en veldig egoistisk mann som ikke bryr seg om dine følelser i det hele tatt. Om ikke Kuken virker, så virker vel handa eller tunga?

Nei kom deg ut av det eller lev resten av livet med sex 0-3 ganger i mnd.

Lykke til

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...