The most famous Ludder Skrevet 26. juni 2008 #1 Skrevet 26. juni 2008 Jeg prøver å gi en halv porsjon grøt om morgenen for tiden, men det er ikke populært fordi han allerede er mett etter morgenamming i sengen. Hva gjør jeg? Står opp uten pupp, går rett på grøten? Det er jo så koselig å begynne dagen med litt kos før vi står opp...
The most famous Ludder Skrevet 26. juni 2008 Forfatter #4 Skrevet 26. juni 2008 7 mnd. Hvor mye senere da? Da blir jo det et ekstra måltid...
Gjest Skrevet 26. juni 2008 #5 Skrevet 26. juni 2008 jeg ga grøt som formiddagsmat jeg:) så koste vi oss med pupp og p4 i senga;-) nyyyyyyt morgenen med gullet du:-) før du vet ordet av det så må du dra han ut av senga for å rekke jobb og barnehage
Northernlights Skrevet 26. juni 2008 #7 Skrevet 26. juni 2008 Ville bare gitt pupp, da jeg =o) Og grøt senere på dagen
Joikaboll@ Skrevet 26. juni 2008 #9 Skrevet 26. juni 2008 Aner ikke når hun får puppen i senga, med om du tar "stellet" på badet for dere begge, og "suser" 1 times tid før du serverer grøten kanskje hun er mer sulten da? Evt. gi grøt som formiddagsmat. Men, puppen på morran er vel mer morgen-kos-tørste-drikke enn mat, tatt i betraktning alderen og grøten. Trenger jo ikke bli et ekstra måltid noen av delene.
The most famous Ludder Skrevet 26. juni 2008 Forfatter #10 Skrevet 26. juni 2008 Hmmm, ok da :-) Var bare hs som sa frokost, så hengte meg opp i det... Da blir det sånn: 08.00: Pupp 11.00: Grøt + pupp 14.00: Pupp 16.30: Middagsglass + fruktmos 19.30: Grøt + sviskemos + pupp Høres det ok ut for dere damer?
The most famous Ludder Skrevet 26. juni 2008 Forfatter #11 Skrevet 26. juni 2008 Hehe, utenom at han super nedpå til han er god og mett...
Gjest Skrevet 26. juni 2008 #12 Skrevet 26. juni 2008 hørtes ut som oss for noen få år siden ja:-) huff som tiden går:) er visst melankolsk idag, men sånn er det når unga vokser ut av henda på oss før vi får stava grøt!
Renate77 ♥med gutt og jente♥ Skrevet 26. juni 2008 #13 Skrevet 26. juni 2008 Nja, ikke helt godtkjent.. 14.00: Pupp og fruktmos. Sånn. Nå er det bedre. Var litt lang tid mellom grøten kl 11 og middagen 5,5 timer seinere. )
The most famous Ludder Skrevet 26. juni 2008 Forfatter #14 Skrevet 26. juni 2008 Men pupp er et bra måltid det, og han klager ikke. Fikk beskjed om å gi fruktmosen til middagen fordi jeg da kan få et amme-fritt måltid... Hvis jeg gir fruktmosen tidligere, må jeg amme etter middag også... Skjønner?
Renate77 ♥med gutt og jente♥ Skrevet 26. juni 2008 #15 Skrevet 26. juni 2008 Hmm.. må man ha et ammefritt måltid altså? Det visste jeg ikke. Snuppa her er snart 9 mndr, og jeg har lite kraft igjen i melken min. Når jeg pumper, ser jeg at melken er ganske blå,- akkuart som skummet melk. Du har sikkert mer "mat" i din melk enda, siden din faktisk er 2 mndr yngre ) Så lenge ungen er fornøyd med sånn som du gjør det, så synes jeg du skal gjøre det sånn.
The most famous Ludder Skrevet 26. juni 2008 Forfatter #16 Skrevet 26. juni 2008 Har masse mat jeg :-) Man MÅ ikke ha et ammefritt måltid, men er litt greit at han ikke er så avhengig av meg hele dagen lenger, da har jeg mulighet til å finne på noe lenger enn 2 timer om gangen f.eks :-) Har ammet i 7 mnd, så er litt digg å trappe ned det jeg kan, og så lenge han ikke trenger pupp hver 3. time ser jeg ikke noe poeng i å stresse...
Renate77 ♥med gutt og jente♥ Skrevet 26. juni 2008 #17 Skrevet 26. juni 2008 Sant nok. Jeg er passe lei alt som har med amming og spesielt pumping å gjøre. Fullammet i 6 mndr og leverte 56 liter morsmelk til Haukeland på de 6 mnd i tillegg, så jeg har trappet godt ned nå. ) Ammer om morgenen og kvelden, og et par ganger i løpet av dagen. Ellers gir jeg henne vann og sviskesaft. Er så lite og så tynn melk igjen nå at jeg føler at det er mest for kosen sin del at jeg fortsetter litt til. Og så er det jo veldig lettvint, da )
The most famous Ludder Skrevet 26. juni 2008 Forfatter #18 Skrevet 26. juni 2008 Ja, lettvindt + at jeg like gjerne kan bruke den så lenge jeg har den (melken altså), men han tåler og jeg har godt av et ammefritt måltid :-) Blir litt lei ja... Bra innsats på deg da!
Renate77 ♥med gutt og jente♥ Skrevet 26. juni 2008 #19 Skrevet 26. juni 2008 Ja, føler jeg har gjort det jeg kan på donormelk-fronten. Leverte 110 liter da førstemann var baby også, men nå er det slutt. Blir ikke flere unger her nå :oD Litt sjokkert over at klokken er kvart over ett snart, så nå løper jeg i seng . Natta )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå