2prinsesserogbim Skrevet 26. juni 2008 #1 Skrevet 26. juni 2008 jeg sitter å lurer på om jeg skal sykemelde meg... jeg er så ufattelig sliten, og på jobb er det innmari stress. var på jobb i dag, og fikk vondt i magen og ble kvalm hver gang jeg stresset. jeg har også et bryllup om en mnd og en liten datter hjemme.. ryggen verker så innmari vet ikke hvor jeg skal gjøre av meg. føler at alt blir for masse for meg, og jeg vil ikke miste dette som er så ønsket. hva ville dere gjort.. ? tenkte å sykemelde meg til jeg skal ha ferie som begynner uke 29, altså om 2,5 uke. jeg er forresten 5 uker på vei.
Isalita Skrevet 26. juni 2008 #2 Skrevet 26. juni 2008 Du kan jo sykemelde deg siste tida før ferien nå, kroppen bruker jo en del energi nå når du er der du er i svangerskapet. Så kan du fokusere på bryllup og datter og satse på at du har mer energi når ferien er over. : ) Må ikke slite deg ut nå når spiren skal prøve å holde seg fast. Lykke til.
Gjest Skrevet 27. juni 2008 #3 Skrevet 27. juni 2008 Bedre å sykemelde deg 2,5 uke nå enn å prøve å holde ut og ende opp med å bli sykemeldt betydelig lengre tid senere i svangerskapet.
Gjest Skrevet 27. juni 2008 #4 Skrevet 27. juni 2008 Du sykemelder deg selvfølgelig! Minimum til ferien og så ser du hvordan du er etter ferie, er du sliten og med disse plager, blir det ny sykemelding. Lykke til
Musseknapp Skrevet 27. juni 2008 #5 Skrevet 27. juni 2008 Helt enig med de over her. Det er ingen som takker deg for at du sliter deg ut! Lykke til med bryllup, og kos deg i ferien :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå