2prinsesserogbim Skrevet 26. juni 2008 #1 Skrevet 26. juni 2008 jeg sitter å lurer på om jeg skal sykemelde meg... jeg er så ufattelig sliten, og på jobb er det innmari stress. var på jobb i dag, og fikk vondt i magen og ble kvalm hver gang jeg stresset. jeg har også et bryllup om en mnd og en liten datter hjemme.. ryggen verker så innmari vet ikke hvor jeg skal gjøre av meg. føler at alt blir for masse for meg, og jeg vil ikke miste dette som er så ønsket. hva ville dere gjort.. ? tenkte å sykemelde meg til jeg skal ha ferie som begynner uke 29, altså om 2,5 uke. jeg er forresten 5 uker på vei.
Spent Hattiec... Skrevet 26. juni 2008 #2 Skrevet 26. juni 2008 Jeg synes du skal lytte til deg selv jeg. Sykmeld deg, ta det med ro og kos deg med god samvittighet i noen dager! Det blir jo bedre etterhvert!
2prinsesserogbim Skrevet 26. juni 2008 Forfatter #3 Skrevet 26. juni 2008 Ja er jo det er jo det det gjør.. jeg har ikke mye overskudd, og når vi har prøv å bli gravide en stund så vil jeg ikke miste nå som vi endelig har klart det...
Spent Hattiec... Skrevet 27. juni 2008 #4 Skrevet 27. juni 2008 Skjønner jeg godt! Var veldig tøff i starten jeg. Skulle ikke sykmeldes her nei.. :0) Er ikke like sikker nå, når jeg sitter her med føtter som har inntatt ca dobbel størrelse og føler at jeg har løpt maraton etter hver arbeidøkt... Jobber i tillegg natt, og det er ikke så enkelt lengre.. Skal til legen om en uke jeg, så jeg får vel høre da. Uansett er det helg om en time! HURRA!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå