Gå til innhold

Tester i morgen :-O Gruer meg!! Hehe..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jaaa i morgen er dagen for å virkelig tørre å ta denne testen, er nesten en uke over IKM ca.. Jeg bare tenker at jeg ikke er gravid, for om jeg har store forhåpninger osv så blir så helsikkens lei meg og skuffa! Hehe.. Huff!! Håper jo virkelig at det skal ligge en liten spire der :-)

Kommer vel ikke til å klare å sove, er helt jævlig å bare vente :-P

Om jeg ikke er gravid, så må jo det være noe gale med TR'n iallefall, for den har det aldri vært noe problem med! Dere her inne vet vel hvordan dette er, og sikkert dere alle har fått en negativ test rett i fleisen :-( Deprimerende rett og slett, hehe.. Nei jeg får komme tilbake til dere om hva resultate blir ;-) OM den så er negativ kommer jeg nok ikke til å surfe så mye mer innpå her for å si det sånn :-P

Blir jo helt avhengig og blir mer og mer engasjert, så det er ikke helt sunt :-) Hehe.. Lykke til, til dere alle andre som skal teste dere i de fremtidige dagene :-D

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så spennende! Masse lykke til, og det er jo veldig postivt at tanta er så forsinket da :) Det var det eneste symptomet jeg hadde forrige svangerskap!

Krysser fingrene for deg!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...