Gå til innhold

Huff... Føler meg som "den eneste gravide"

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det var meg og to venninder som var gravide sammen for ikke så lenge siden. Hu ene venninda gikk over tiden så jeg forstår at hu føda.. Men jeg har ei annen venninde som hadde termin 2 dager før meg. Altså ikke før i slutten av juli:)

Men hu fikk prinsen sin i dag.. :/ Jeg føler meg så alene nå :/

Det var så greit å snakke med dem når vi var gravide alle mann..

Men nå er begge de to opptatt med familie og barn.. Så da sitter jeg her helt alene, og har ingen kjente å snakke med..

Ingen å klage på hvor vondt vi har eller noe *tihi*

Men men.. Jeg håper at lillegutten min kommer snart og :)

Jeg ønsker begge vennindene mine lykke til med den lille og er kjempe glad på dems vegne, selvom jeg er en smuuule misunnelig ;p hehe

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sukk... Det er litt motivasjonsdrepende når folk rundt en føder :S Skjønner det, selv om du har en liten stund igjen.

Du får "kose" deg med oss her inne den siste tida ;)

Jeg kjenner selv at jeg er mer og mer glad i barnimagen.com etterhvert som tiden går, hehehe.. ;) Godt å ha likesinnede å skravle litt med :)

Skrevet

Jeg kunne ikke bli fort nok ferdig sist gang jeg var ferdig og så fram til den dagen jeg kunne føde, nå kan jeg ikke være gravid lenge nok, siste gang jeg er gravid og prøver å nyte hvert øyeblikk for det om det ikke er smertefritt å gå gravid...når jeg ser på min datter avogtil kan jeg ikke fatte at hun bodde i magen min i nesten 10 mnd, savner tiden hun var i magen min jeg...

Kan forstå at du har lyst å føde nå hvis du er førstegangs og alle rundt deg akkurat har født, men husk disse dagene her får du aldri igjen og tiden på bim er ganske koselig, merket at med en gang jeg hadde født sist så passet jeg liksom ikke inn her lenger og syntes det var litt trist... brukte så mange mnd her inne og da venne seg av med bim på dagen var vemodig...

Skrevet

Åh det var godt å høre altså..

Føler meg lissom så "treg" på en måte :P hehe..

Men jeg vet at lillegutten min har det bra der inne og at han før eller siden kommer ut.. Og da har jeg fersk baby og de har "gammel" hehe..

Sikkert litt slemt sagt, men det er jo på en måte sant ;) hehe..

Men de våkennettene kommer nok fort nok uansett tenker jeg :P hehe..

Får bare nyte den tiden han er i magen og sparker meg i ribbeina og i blæra :P hehe..

Kommer nok til å savne spark/bevegelsene hans ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...