*min lille sin!* Skrevet 26. juni 2008 #1 Skrevet 26. juni 2008 hei , er bare 31 uker på vei og har sånn menssmerter,riving å stikking på en måte... er det masrier?? kjenner litt i ryggen og... men det er da vell alt for tidli å få noe for slag for rier?
mamma til 2 skjønnheter Skrevet 26. juni 2008 #2 Skrevet 26. juni 2008 Hvis de blir mer intense og de kommer turevis så hadde jeg kontaktet føden
*min lille sin!* Skrevet 26. juni 2008 Forfatter #3 Skrevet 26. juni 2008 kan ikke si de kommer regelmessig, men av å til så kommet det ja .. i sta da jeg sto å fixa til klær å sånn på barnerommet , følte jeg av jeg ble "varm" nederst i magen ... litt rar følelse .. aldri følt d sånn før . sikkert ikke noe galt ..
endelig mamma t 2 :) Skrevet 26. juni 2008 #4 Skrevet 26. juni 2008 Hvis de kommer takvise, og magen strammer seg og blir hard kan det være vonde kynnere/maserier. I tillegg kan man kjenne nedpress ved maserier. Har selv gått med maserier i flere dager nå. Kommer og går hele døgnet, det er litt slitsomt...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå